کد خبر : 1761751 | 25 خرداد 1400 ساعت 16:15 | 20.5K بازدید | 3 دیدگاه

ترکیب احتمالی عراق با حضور 5 مدافع

وب سایت عراقی المعلومة، ترکیب احتمالی تیم ملی این کشور را برای بازی امشب با ایران اعلام کرد که نکته جالب، حضور 5 مدافع در این بازی است.

ترکیب احتمالی عراق با حضور 5 مدافع

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و عراق در آخرین دیدار خود در دور گروهی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم المحرق شهر منامه در کشور بحرین به مصاف هم می روند تا تکلیف تیم یا تیم های راه یافته از این گروه به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی مشخص شود.

 

دیدار رفت دو تیم که در اردن برگزار شد، با نتیجه دو بر یک به سود عراق به پایان رسید. در آن بازی ابتدا مهند علی ملقب به میمی گل اول بازی را به ثمر رساند و در ادامه احمد نوراللهی حساب کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 92 علاء عبدالزهرا گل پیروزی بخش عراق را وارد دروازه بیرانوند کرد.

در همین خصوص، وب سایت المعلومة عراق ترکیب احتمالی این کشور برای بازی امشب را اعلام کرده است. انتظار می رود که جلال حسن سنگربان تیم الزوراء در این بازی درون دروازه تیمش قرار بگیرد. سرکو کاتانچ برای حفاظت از دروازه تیمش، با 5 مدافع وارد زمین می شود.
در خط دفاعی نیز سعد ناطق و علاء مهاوی مدافعین با تجربه الشرطه در کنار علی عدنان بازیکن تیم ونکوور کانادا امروز به میدان می روند. دو بازیکن خط دفاعی نیروی هوایی یعنی احمد ابراهیم و میثم جبار که برابر تراکتور هم حضور داشتند، روبروی ایران قرار می گیرند.

در خط میانی نیز صفا هادی بازیکن کریلیا سورتوف روسیه در کنار امجد عطوان، طارق همام و بشار رسن وارد زمین مسابقه خواهند شد. تک مهاجم تیم کاتانچ نیز مطاق انتظار، مهند علی مهاجم فصل گذشته السیلیه قطر خواهد بود.

 

1612526

 

 

ترکیب احتمالی عراق:
جلال حسن، احمد ابراهیم، سعد ناطق، میثم جبار، علی عدنان، علاء مهاوی، صفا هادی، امجد عطوان، همام طارق، بشار رسن و مهند علی

دیدگاه‌ها