کد خبر : 1761844 | 26 خرداد 1400 ساعت 00:19 | 80.2K بازدید | 8 دیدگاه

دور بعد منتظر رقبای قوی‌تر هستیم؛

اسکوچیچ: سرم شلوغ بود و گروه‌های دیگر را ندیدم!

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید بدون توجه به سایر گروه‌ها کارش را برای موفقیت در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی انجام داد.

اسکوچیچ: سرم شلوغ بود و گروه‌های دیگر را ندیدم!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی مقابل عراق گفت: اول از همه این را باید بگویم که تورنمنت خیلی سختی بود. فشار چهار بازی که باید حتما با پیروزی از آن بیرون می آمدیم باعث شده بود که کار ما سخت تر هم بشود. در این آب و هوایی که خیلی برای ما سخت بود. بخاطر تلاشی که بازیکنان داشتند و توانستند در این شرایط سربلند از زمین مسابقات بیرون بیایند، به همه آنها تبریک می‌گویم. قبل از مسابقه برابر عراق از بازیکنان خواسته بودم که بدون احساسات و بدور از هیجانات بازی را پیش ببرند ولی خیلی سخت است که در بازی برابر این تیم اینکار را انجام بدهیم.

 

او اضافه کرد: در نیمه اول بازیکنان عملکرد بهتری داشتند در نیمه دوم بازی کمی از ریتم افتاد ولی بهرحال شانس گلزنی بیشتری در نیمه دوم داشتیم. در کل فکر می کنم تیم ایران استحقاق این پیروزی را داشت و از اینکه مربی تیمی مثل ایران هستم و بازیکنانی این چنینی را رهبری می کنم واقعا خوشحالم.

 

 

1612725

 

 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که ایران بعد از سالها برابر عراق به پیروزی رسید و اینکه در مرحله نهایی اگر یک بار دیگر برابر عراق بازی کنید تقابل خوشایندی خواهد بود یا نه؟ ابراز کرد: احترام زیادی برای تیم عراق قائل هستیم. مطمئن هستیم در دور بعدی با تیم های قوی روبرو می‌شویم که اگر عراق هم جزو آنها باشد، باید آماده شویم.

 

اسکوچیچ به میزبانی بحرین در این مسابقات و اینکه توانستید از این گذرگاه سخت عبور کرده و حتی چند رکورد هم بزنید، اشاره کرد و افزود: درباره طلسم شکنی پیروزی ایران در منامه و پیروزی بعد از سال‌ها برابر عراق رکورد خوبی بود، اما برای ما مهم این بود که به مرحله نهایی صعود کنیم. همانطور که گفتم نیمه اول کنترل بیشتری در بازی داشتیم و مسلط به مسابقه بودیم. ولی بعد از به ثمر رساندن گل یک مقدار عقب‌نشینی کردیم و بازی خوبی را انجام ندادیم که موجب عصبانیت من هم شد. در نیمه دوم سازماندهی خوبی نسبت به نیمه نخست نداشتیم ولی باید یادمان باشد که این دیدارها برای ما حکم بازیهای حذفی را داشت. جای لغزش نداشتیم و حفظ آرامش در چنین شرایطی کار سختی بود که ما به خوبی از عهده آن برآمدیم.

 

 

1612732

 

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «شما در گروه‌های انتخابی جام جهانی سخت‌ترین قرعه را داشتید» گفت: انقدر سرم برای این بازی‌ها شلوغ بود و تمرکزم را برای این مسابقات گذاشته بودم که نتوانستیم باقی گروه‌ها را آنالیز کنیم و ببینم بقیه شرایط تیم‌ها چه شکلی است. اینکه بحرین میزبانی را گرفت و توانست در کشور خودش بازی‌ها را برگزار کند، قطعا باعث سخت‌تر شدن کار ما شد. تیم‌های عراق و بحرین در این گروه حضور داشتند که کارمان را سخت می‌کرد؛ ایران هم در این گروه قرار داشت و قطعا پیروزی در این گروه کار راحتی نیست.

دیدگاه‌ها