کد خبر : 1761869 | 26 خرداد 1400 ساعت 08:16 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسکندریون: کار سخت است اما امیدوارم سهمیه بگیریم

صربستان آخرین فرصت برای شناگران است

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کار ملی‌پوشان شنا سخت است چون تنها یک مسابقه پیش رو دارند اما امیدوارم در همان مسابقه سهمیه المپیک را کسب کنند.

صربستان آخرین فرصت برای شناگران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید اسکندریون در خصوص مسابقات شنا انتخابی المپیک اظهار کرد:  ۴ ملی‌پوش ما شامل مهدی انصاری، سینا غلامپور، متین بالسینی و بنیامین قره حسنلو امروز (چهارشنبه) عازم صربستان می‌شوند. سه مربی این ورزشکاران نیز آن ها را در مسابقات همراهی خواهند کرد. 

 

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص عدم اعزام ملی‌پوشان به مسابقات کسب سهمیه المپیک ترکیه گفت: حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ترکیه فعلا برای ما مقدور نیست چون به خاطر کرونا مسابقات داخلی برگزار می‌شود. دیگر فکر نمی‌کنم مسابقاتی وجود داشته باشد چون آخرین فرصت‌ها است. 

 

وی گفت: ما خیلی تلاش کردیم و با بیش از ۱۵ کشور برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک مکاتبه کردیم. ترکیه اول اعلام کرد که می‌توانیم شرکت کنیم اما متاسفانه برای ما دعوت‌نامه ارسال نکرد. 

اسکندریون در ادامه افزود: امیدوارم در صربستان همه چیز خوب پیش رود. برای ملی‌پوشان سخت است چون تنها در یک مسابقه فرصت دارند اما امیدواریم در همان مسابقه ورودی المپیک را کسب کنند. ملی‌پوشان زیاد تمرین کرده‌اند اما مسابقه مهمتر از تمرین است. اگر در مسابقاتی شرکت می‌کردند حاشیه امنیت بالایی برای کسب سهمیه داشتند. اکنون هم امیدواریم که بتوانیم نتیجه ای بگیریم و تحولی در شنا ایجاد شود.


وی گفت: ما منتظریم که یک نتیجه خوب بدست آید و ملی‌پوشان ورودی المپیک را کسب کنند. بعد از مسابقات، نتیجه وایلد کارت مشخص می‌شود چون قرار است به بهترین شناگر این سهمیه اعطا شود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد تیم ملی واترپلو نیز گفت: در حال تمرین هستند. سرمربی تیم که به مرخصی رفته اما تیم تمریناتش را دارد.


انتهای پیام

دیدگاه‌ها