کد خبر : 1761944 | 26 خرداد 1400 ساعت 14:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس خبری پرتنش فیوری و وایلدر؛

تایسون فیوری: عین هجده‌چرخ از روی وایلدر رد می‌شوم

تایسون فیوری و دیانتی وایلدر که قرار است در یک مبارزه سه‌گانه در لاس وگاس به نبرد یکدیگر بروند در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند.

تایسون فیوری: عین هجده‌چرخ از روی وایلدر رد می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تایسون فیوری و دیونتای وایلدر بار دیگر رو به روی یکدیگر ایستادند تا نشان دهند آماده مبارزه سه گانه خود که به زودی برگزار می شود، هستند.

این دو قهرمان سنگین وزن جهان برای بیش از پنج دقیقه طولانی رخ به رخ هم ایستادند و بدون بر زبان آوردن حتی یک کلمه به همدیگر خیره شدند تا قدرت ذهن‌شان را به رخ هم بکشند.

وایلدر آمریکایی حاضر نشد تا با تایسون فیوری حرف بزند و به جای آن اجازه داد تا سکوتش به جای او صحبت کند. فیوری اما در کنفرانس خبری قسم خورد که مثل یک هجده چرخ از روی وایلدر رد خواهد شد.

 

1612923

 

تایسون اضافه کرد که این کار را نه برای کسب عنوان WBC، نه برای اضافه کردن به 70 میلیون دلاری که وی در سال گذشته در حسابش پس انداز کرده، نه برای کسب افتخار و نه حتی برای بر جا گذاشتن میراثی در تاریخ مبارزه، اما به احترام "بزرگترین و خطرناکترین مشت زن در تاریخ بوکس" وایلدر را "در یک یا دو راند" ناک اوت خواهد کرد. تایسون در پایان افزود: "و البته به خاطر اینکه من از کارم لذت می برم، که  دراین زمانه سخت که بسیاری از مردم کار خود را از دست می دهند، امتیاز و نعمتی است."

 

1612925

 

جیپسی کینگ در دومین ری‌مچ خود با دیانتی وایلدر در تاریخ 24 جولای در لاس وگاس به میدان خواهد رفت.

هر دو گفتند مبارز که از صحبت کردن با یکدیگر در صحنه امتناع می کنند. وایلدر روی حرفش ماند، او که دیر هم به کنفرانس رسیده بود، فقط هدفون‌های خود را در آورد و در بیانیه کوتاهی از خدا و تیمش تشکر کرد و افزود: "وقت آن است که حرف زدن را تمام کنم و سرش را بکنم. خون به پا خواهد شد."

 

1612924

 

در حالی که وایلدر حتی به سوالاتی که از او می شد گوش هم نمی داد، چه رسد به جواب دادن، تایسون فیوری با حرف زدن به جای او دست به تمسخر حریف آمریکایی خود زد.

 

تایسون فیوری و دیانتی وایلدر از اولین ری‌مچ خود در فوریه سال گذشته با یکدیگر صحبت نکرده بودند، چه رسد به اینکه در یک اتاق با هم حضور داشته باشند.

 

1612928

 

1612930

 

چند جمله تحریک آمیز و شوخی از سوی فیوری کافی بود تا این دو در یکی از طولاتی ترین خیره شدن های ثبت شده در تاریخ این رقابت ها بیش از 5 دقیقه به یکدیگر زل بزنند.

وایلدر که حاضر به صحبت در این کنفرانس نشد بدون شک باید تا شب مبارزه حرفی برای گفتن پیدا کند.

دیدگاه‌ها