کد خبر : 1761970 | 26 خرداد 1400 ساعت 16:49 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

خنده و خوشحالی و اشک و ناراحتی در یک لحظه...

مریم آزمون: به نسل جدید فوتبال بانوان بیشتر توجه کنید

مربی فوتبال بانوان در مورد بازی دیروز با تیم بانوان ازبکستان توضیحاتی داد.

مریم آزمون: به نسل جدید فوتبال بانوان بیشتر توجه کنید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم زیر ۲۰ سال دختران ایران درباره بازی ایت تیم مقابل ازبکستان گفت: تبم ما موقعیت های زیادی را خلق کرد و تاکتیک هایی را که کار کرده بودیم در زمین پیاده کردند.

 

 

از بازی با ازبکستان و اهمیت آن بگویید؟

بازی دیروز یکی از مهمترین بازی های ما در این تورنمت بود و برنامه ریزی خاصی برای این بازی داشتیم که متأسفانه نحوه قرعه کشی به صورتی بود که روز قبل از بازی ازبکستان استراحت داشت و ما بازی داشتیم و از طرفی ام همه میدانند که ازبکستان از هر لحاظ که در نظر بگیرید از ما بالاتر هستند و بازی های سختی با تمامی رده های آن در آینده داریم و معمولا هم همیشه سعی میکنیم طوری بازی کنیم که به آنها نبازیم و یا کمتر گل بخوریم ، مثلا همین تیم بزرگسالان ما در چند روز گذشته با 5 گل مغلوب ازبکستان شد. در واقع فاصله ی ما با آنها زیاد است چون که تمرینات مستمره و بازیکنان حرفه ای دارند ، امکانات کاملی دارن، این دو سالی که ما کار نکردیم آنها دائما در حال کارکردن بودن اما در بازی با آنها ما با توجه به صحبت هایی که با بچه ها داشتیم حالا چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی در جریان بازی آنها واقعا هیچ شانسی در برابر ما نداشتند و حتی نتوانستن پنج پاس صحیح بدهند ، شما بازی را اگر دیده باشید،حتما دیدید که تیم ما موقعیت های زیادی را خلق کرد و تاکتیک هایی را که کار کرده بودیم در زمین پیاده کردند ، بطوری که کار به جایی رسیده بود که ازبک ها وقت کشی میکردن و حتی دو تا گلی ام که به ما زدند یکی را از روی ارسال کرنر و یکی ام با اشتباه بازیکن خودمان بود.

 

حال و هوای رختکن بعد از بازی چگونه بود؟

 باور کنید که بعد از بازی همه گریه می کردیم که نتوانسته بودیم این بازی را با اختلاف ببریم « باخنده » اما خوشحالم که بعد از بازی هیچگونه احساس شرمندگی ای نداشتیم چون شاگردانم با تمام توانشان بازی کردند و خوشحالم که یک تیم خوب و قوی را در اکثر دقایق بازی تحت فشار گذاشتیم.

 

دلیل اعتراض زیادتان به داوری چه بود؟

در طول بازی داور هر کاری که میخواست به نفع ازبکستان انجام می داد و همه ی اینها بر میگردد به برگزاری مسابقات که در تاجیکستان هست و همه ی اینها به نوعی با هم دوست و برادر هستند و این موضوع خیلی به تیم ما فشار آورد اما خدا را شکر یکی از بهترین بازی های تیم ملی را شاهد بودیم و بچه ها نشان دادن که آینده ی خوبی در انتظار تیم ملی ما هست و انشاالله که این روند تداوم پیدا کنه و همین طور روز به روز پیشرفت کنیم تاشاهد روزهای خوبی باشیم و کار خود را ارتقاع بدهیم و در مسابقات آسیایی و مسابقات دیگری که شرکت می کنیم بچه ها با انگیزه باشند و مطمئن هستم به این تیم که در حال حاضر از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد ، در دو سال آینده توجه ویژه ای بشود و نیازهای این تیم برطرف شود حالا چه امکانات سخت افزاری ، چه برگزاری اردوهای مستمر و چه بازی های دوستانه با تیم های سطح بالا ، ما می توانیم هم کیفیت فنی و بدنی بچه ها را بالاتر ببریم و هم بازیکنان خوبی را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم و هم نتیجه ی دلخواهمان را در سطح آسیا و تورنمت های بین المللی بگیریم.

 

گفته بودید نسل جدیدی در راه است، بیشتر توضیح می دهید؟

این یک شعار نبود و گروه جدید می توانند یک نسلی باشند که در آینده باعث سربلندی و غرور همه ی ما بشوند. این نسل جدید واقعا بدون هیچ خواسته ای تمام توان خود را به کار می گیرند که بتوانند از نام ایران دفاع کنند و ما هم از این گروه خواسته و گفته ایم که لذت ببرید از فوتبال و ما هم به شما کمک میکنیم تا هم لذت ببرید و هم از نظر فنی و بدنی به آن کیفیت لازم برسید چون که شما آینده ی فوتبال بانوان ایران هستید.

 

 

در این فرصت کمتر از یک روز ریکاوری سخت نبود؟

 واقعا ممنونم از کادر پزشکی که در این زمان چند ساعته و خیلی کم بچه ها را ریکاوری کردند و همچنین ممنونم از مدیریت تیم که خیلی از گروه ما حمایت کرد و کمک کرد تمام چیزهایی که بچه ها نیاز داشتند در کمترین زمان تهیه شود.

 

 

و حرف آخر؟

ممنونم از همه ی همکارانم و خصوصا بچه ها که بدون چشم داشت تمام توانشان را برای سربلندی ایران عزیزمان گذاشته اند و امیدوارم با قهرمانی نتیجه تلاشمان را بگیریم. و همچنین از اهالی رسانه و سایت های ورزشی که به طور بی سابقه ای لحظه به لحظه اخبار مربوط به تیم ملی جوانان را در مسابقات کافا 2021 پوشش میدهند و این یک دل گرمی بزرگی برای ما است.

دیدگاه‌ها