کد خبر : 1762076 | 27 خرداد 1400 ساعت 12:15 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

جوانان پیکان بر قله فوتبال ایران ایستادند(عکس)

تیم فوتبال جوانان پیکان عنوان قهرمانی لیگ کشوری را به دست آورد.

جوانان پیکان بر قله فوتبال ایران ایستادند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز گذشته دیدار برگشت فینال لیگ جوانان بین دو تیم پیکان تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه اختصاصی ایرانخودرو برگزار شد که در نهایت خودروسازان به عنوان قهرمانی رسیدند.

 

1613129


در مسابقه رفت دو تیم در اصفهان به تساوی یک بر یک رسیده بودند. روز گذشته نیز بازی در 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید و در وقت های اضافی پیکان گل دوم را زد و قهرمان جوانان کشور شد.


این مسابقه حساس در حضور بسیاری از چهره های شاخص فوتبال برگزار شد. افرادی مثل میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان فدراسیون، کشوری قائم مقام سازمان لیگ و برخی دیگر از مقامات نظاره گر این مسابقه بودند.

 

1613130


مهدی تارتار سرمربی تیم بزرگسالان پیکان نیز یکی از افرادی بود که دیروز شاهد بازی حساس فینال لیگ جوانان بود. تارتار ضمن حضور بر سر بازی در بین دو نیمه نیز با بازیکنان تیم جوانان باشگاهش به صحبت پرداخت و آنها را راهنمایی کرد.

 

1613128


گفتنی است؛ آکادمی باشگاه پیکان یکی از قدرتمندترین آکادمی های فوتبال ایران محسوب می شود. این باشگاه با مدیریت اکبر محمدی توانسته در تیم های پایه سرمایه گذاری زیادی انجام بدهدو علاوه بر قهرمانی در رده جوانان در رده نوجوانان و امیدها نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. بی تردید در سال های آینده از ستاره های جوان پیکان بیشتر هم خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها