کد خبر : 1762102 | 27 خرداد 1400 ساعت 14:18 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

چرخه ای که تمامی ندارد

راموس، جدیدترین قربانی پرز پس از رونالدو و کاسیاس

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید در 18 سال زمامداری اش در رئال مادرید برابر هیچ ستاره ای تسلیم نشده است.

راموس، جدیدترین قربانی پرز پس از رونالدو و کاسیاس

به گزارش "ورزش سه"، هیچ بازیکنی در رئال هنوز نتوانسته در مقابل فلورنتینو پرز قد علم کرده و حرف خود را به کرسی بنشاند. آخرین نمونه سرخیو راموس است. کاپیتان رئال پس از 16 سال درخشش در این باشگاه و به دلیل عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، شب گذشته جدایی اش قطعی شد تا او هم مسیری که رونالدو سه سال پیش طی کرد را پیش بگیرد.

 

 

1613124

 

 

راموس و فلورنتینو پرز ماه ها بر سر تمدید قرارداد به بن بست رسیده بودند و در حالی که گمان می رفت به فاصله دو هفته تا پایان قرارداد این بازیکن، سرانجام باشگاه نرمش نشان دهد، در نهایت این اتفاق رخ نداد. پرز روی قرارداد یک ساله با کسر 10 درصدی دستمزد ماند و راموس نیز اعلام کرد زیر بار چنین قراردادی نمی رود.

 

 

1305290

 

 

پیش از راموس حتی کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال هم نتوانسته بود پرز را متقاعد به پذیرش خواسته هایش کند. رونالدو قراردادی سه ساله با دستمزد 31 میلیون یورو می خواست ولی پرز حاضر نبود دستمزدی بیشتر از 25 میلیون یورو به فوق ستاره پرتغالی پرداخت کند. در نهایت او با 112 میلیون یورو راهی یوونتوش شد.

 

 

1611256

 

 

قبل از راموس و رونالدو نیز ایکر کاسیاس شرایطی مشابه را تجربه کرد. کاسیاس در بدترین شرایط از رئال جدا شد و سپس گفت که در باشگاه احساس تنهایی می کرد. او از رئال راهی پورتو شد.

تابستان سال 2014 نیز پرز حاضر نشد زیر بار درخواست دستمزد بالای آنخل دی ماریا برود و این بازیکن آرژانتینی با 75 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

در مقطع اول مدیریت پرز در رئال بین سال های 2000 تا 2006 نیز جدایی ستاره های بزرگی چون فرناندو رودندو، فرناندو هیه رو و کلود ماکله له بسیار خبرساز شد.

 

دیدگاه‌ها