کد خبر : 1762136 | 27 خرداد 1400 ساعت 18:53 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

در آستانه بازی با دانمارک؛

لوکاکو: در دقیقه 10 توپ را به یاد اریکسن بیرون می‌زنیم

روملو لوکاکو، ستاره تیم ملی بلژیک، انتظار دارد که بازی برابر دانمارک سخت ترین تست آنها باشد.

لوکاکو: در دقیقه 10 توپ را به یاد اریکسن بیرون می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو انتظار دارد که دانمارک برای شکست دادن بلژیک انگیزه ای مضاعف داشته باشد. این دو تیم امشب و از ساعت 20:30 در دومین مسابقه خود در یورو 2020 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لوکاکو در نخستین بازی بلژیک در یورو برابر روسیه دو گل به ثمر رساند و امیدوار است که امشب نیز بتواند برابر دانمارک سرنوشت‌ساز ظاهر شود.

لوکاکو با اشاره به تقابل بلژیک و دانمارک در لیگ ملت های اروپا در سپتامبر و نوامبر سال گذشته، گفت: "ما اینجاییم که ببریم. این کار اصلی ما است. بازی برابر دانمارک سخت‌ترین تست و امتحان ما خواهد بود چرا که آنها هم هوادارانشان را در کنار خود دارند و هم انگیزه ای مضاعف برای شکست دادن ما دارند. ما قطعا آنها را دست کم نخواهیم گرفت.

 

1613242

 

آنها واقعا حریف سرسختی هستند و کار را به هیچ وجه برای ما آسان نخواهند کرد. از نظر قوای ذهنی نیز آزمون خوبی برای ما خواهد بود، اما از نظر فوتبالی نیز امتحان سختی است تا بفهمیم چقدر می توانیم پیش برویم."

 

1611452

 

لوکاکو همچنین گفت که در دقیقه 10 بازی برابر دانمارک ادای احترامی نیز به کریستین اریکسن، ستاره دانمارک و هم تیمی لوکاکو در اینتر که در نخستین بازی دانمارک در یورو 2020 دچار ایست قلبی شد اما با تلاش پزشکان به زندگی بازگشت، خواهند کرد.

لوکاکو افزود: "در دقیقه 10 بازی ما توپ را بیرون خواهیم زد و اریکسن را تشویق می کنیم. این نشانه حمایت ما از او است. این ساده ترین کار دنیا است که می توانیم انجام دهیم چرا که در تیم ما چندین بازیکن هستند که شخصا اریکسن را می شناسند و با او دوستند.

من برای او پیام فرستاده ام و او نیز به ما گفته که حالش خوب است. من از سرمربی اجازه خواسته ام تا در بیمارستان به عیادت اریکسن بروم و خواهیم دید که آیا این امکان دارد یا نه."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها