کد خبر : 1762266 | 28 خرداد 1400 ساعت 17:00 | 18.2K بازدید | 5 دیدگاه

هوملس: شواینی، من دست و پا چلفتی نیستم

مدافع تیم ملی آلمان معتقد است باستین شواین اشتایگر نباید او را دست و پا چلفتی می خواند.

هوملس: شواینی، من دست و پا چلفتی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان نخستین بازی خود در یورو 2020 را با شکست از فرانسه به اتمام رساند. در این بازی متس هوملس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. لوکاس هرناندز مدافع فرانسه توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد و هوملس که قصد دفع توپ را داشت، این کار را به بدترین شکل ممکن انجام داد تا با همان اشتباه او مانشافت بازنده شود.

 

 

1441445

 

 

باستین شواین اشتایگر هافبک سابق تیم ملی آلمان که به عنوان کارشناس برای شبکه ZDF فعالیت می کند، هوملس را یک مدافع دست و پا چلفتی خواند و اعتقاد دارد که ژروم بواتنگ گزینه ای به مراتب بهتر از هوملس برای مانشافت بود.

 

هوملس در واکنش به این اظهارنظر تند شواینی گفت:« انتظارم از شواین اشتایگر به عنوان کسی که خودش سال ها فوتبالیست بوده این است که قضاوت بهتری انجام می داد. او خودش می داند که در آن شرایط، دفع توپ چقدر سخت بود. در هر صورت او به عنوان کارشناس مجاز است عقیده اش را بگوید و کاری از دست من ساخته نیست.»

 

 

1613525

 

 

هوملس همچنین فاش ساخت که فرزند کوچکش هنوز نمی داند که او به گل به خودی زده است:« متاسفانه فرزندم هنوز به درک اینکه گل به خودی یک اشتباه است نرسیده و وقتی از تلویزیون بازی را تماشا می کرد، با دیدن آن صحنه شروع به خوشحالی کرد. او فکر می کند هر توپی وارد دروازه شود یعنی اتفاق خوبی افتاده است. باید بعدا در این مورد برایش توضیح بدهم.»

 

 

دیدگاه‌ها