کد خبر : 1762392 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:24 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام بزرگ، درون دروازه استقلال (عکس)

در شرایطی که روز دوشنبه استقلال در استادیوم آزادی پذیرای پدیده خواهد بود که سوال بزرگی پیرامون وضعیت دروازه این تیم به وجود آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، رقابت های  لیگ برتر نیز از روز دوشنبه آغاز می شود که استقلال در استادیوم آزادی باید به مصاف پدیده برود. دیدار رفت دو تیم در مشهد با برتری آبی پوشان به پایان رسید و آنها امیدوار به دبل تیم مهدی رحمتی هستند.


اما طی روزهای گذشته و در تمرینات استقلال، رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان چند جلسه تمرینی را غایب بود و گفته می شد که او اعلام کرده است به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن قادر به انجام تمرین نیست این در حالی است که به گفته بعضی منابع نزدیک به باشگاه استقلال، مظاهری به دلیل عدم دریافت مطالباتش حاضر به انجام تمرین نبوده است. او حتی در دیدار دوستانه درون تیمی نیز به میدان نرفت.

 

1613742


با این حال، مظاهری روز گذشته پا به پای سایر بازیکنان به انجام تمرین مشغول شد و با وجود اینکه بنا بر گفته اعضای نزدیک به باشگاه، دریافتی بازیکنان استقلال پایین بوده و آنها مدتی است که حقوق خود را نیز دریافت نکرده اند، به نظر می رسد اعضای این تیم با وجود تمامی مشکلات ریز و درشت، به دلیل درخواست های مجیدی و هواداران، در تمرینات شرکت کرده و خود را برای بازی با شهرخودرو مهیا کرده اند.


در دو بازی گذشته استقلال و تا پیش از تعطیلی لیگ برتر، سیدحسین حسینی در دیدار جام حذفی برابر ذوب آهن و بازی لیگ برتر مقابل صنعت نفت درون دروازه ایستاد. با وجود اشتباه او در دیدار با اصفهانی ها، اما مجیدی به گلر تیمش اعتماد کرد و او را در بازی بعدی نیز درون دروازه قرار داد که حسینی در آبادان موفق به ثبت کلین شیت شد.

 

1613744


حالا و در فاصله 2 روز تا بازی با پدیده، انتخاب سنگربان شماره یک آبی پوشان به یک سوال مهم تبدیل شده است. با توجه به غیبت مظاهری در تمرینات و بازی دوستانه درون تیمی، به نظر می رسد که انتخاب اول مجیدی، همچون دو دیدار قبلی حسینی باشد مگر اینکه در این دو روز مظاهری آمادگی بالایی از خود در تمرینات نشان دهد و به انتخاب شماره یک فرهاد تبدیل شود.

دیدگاه‌ها