کد خبر : 1762568 | 30 خرداد 1400 ساعت 10:26 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا: عراق به دنبال دستیار سابق سیمئونه

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شد که تیم ملی عراق در پی به خدمت گیری دستیار سابق دیگو سمیئونه در اتلتیکو مادرید است.

مارکا: عراق به دنبال دستیار سابق سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی در تیم ملی عراق به سر آمده و هیئت عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب یک مربی خارجی برای جایگزینی کاتانچ است و پس از کارلوس کی روش، اکنون نام جدید دیگری پیرامون نیمکت این تیم شنیده می شود.


روزنامه مارکا اسپانیا در خبری مدعی شد فدراسیون فوتبال عراق به دنبال جذب سرجیو پیرناس سرمربی 45 ساله و اسپانیایی سابق الاتفاق عربستان است. این مربی که به مدت 2 سال در کنار دیگو سیمئونه رو نیمکت اتلتیکو مادرید نشست و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید، به گزینه فدراسیون عراق برای جانشینی کاتانچ تبدیل شده است.


سرجیو پیرناس که سابقه حضور در تیم ملی عربستان و جوانان ختافه را نیز در کارنامه دارد، در زمان حضور در اتلتیکو مادرید جامی به دست نیاورد ولی یکی از مغزهای متفکر نیمکت الچولو بود و به رشد این تیم مادریدی کمک زیادی کرد.


مارکا در ادامه نوشته است که این مربی به جز تیم ملی عراق، پیشنهاداتی را از باشگاه های عربستان سعودی، امارات، قطر، چین، هند، آسیا و یونان یا دانمارک دریافت کرده است و او به زودی مقصد آینده خود را مشخص خواهد کرد.

1614025

دیدگاه‌ها