کد خبر : 1762570 | 30 خرداد 1400 ساعت 10:41 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید کم اشتباه بازی کنیم

نوازی: استقلال بعد از قریب همیشه مشکل مدیریت دارد

محمد نوازی مربی پدیده مشهد تاکید کرد که آنها در بازی فردا برابر استقلال به دنبال کسب هر سه امتیاز هستند.

نوازی: استقلال بعد از قریب همیشه مشکل مدیریت دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط پدیده در آستانه دیدار با استقلال می گوید: شرایط تیم ما خوب است و در این مدتی که لیگ تعطیل بود تلاش کردیم تا با انجام چند بازی دوستانه و همچنین تمرینات تاکتیکی نقاط ضعف خودمان را به حداقل برسانیم. برای بازی با استقلال هم آماده هستیم و امیدوارم جدا از اینکه یک بازی خوب را به نمایش می گذاریم نتیجه خوبی را هم بگیریم. درصد موفقیت ما در این بازی بستگی به تلاش بچه‌ها دارد و اینکه آنها سعی کنند در این بازی کم اشتباه ظاهر شوند.

 

نوازی در ارتباط با مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال که حاشیه های زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است تاکید میکند : فکر می کنم استقلال سال ها است که مشکل مدیریتی دارد و شاید آخرین باری که استقلال با مشکلی در مدیریت مواجه نبود به زمان حسین قریب در باشگاه برگردد. من جایز نیست که در مورد تیم حریف صحبت کنم. پدیده هم در این فصل مشکلات مدیریتی داشت که بعد از تغییراتی که صورت گرفت مشکلات این تیم کمتر شد. من امیدوارم در بازی با استقلال روز خوبی را پشت سر بگذاریم و نتیجه لازم را بگیریم.

 

1577640

 

از نوازی در خصوص سرمربیگری تیم ملی ایران سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می دهد: ما عملکرد بسیار خوبی در بحرین داشتیم و ۴ برد بسیار مهم به دست آوردیم تا به مرحله بعد برویم. وقتی یک مربی نتیجه می‌گیرد طبیعتاً باید این فرصت را داشته باشد که  همکاری اش را با تیم ادامه دهد. حتی گاهی اوقات ممکن است تیم نتیجه نگیرد و باید زمان در اختیار داشته باشد. من معتقدم اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی داشت و نباید فراموش کنیم که ایران قبل از رفتن به بحرین چه شرایطی را تحمل می کرد.

 

نوازی درباره اینکه آیا تصمیم فدراسیون برای عبور از اسکوچیچ می‌تواند منطقی باشد : من نمی دانم فدراسیون قرار است چه تصمیمی بگیرد و چه دلایلی برای خودش دارد .  شاید بعضی ها در فدراسیون به دنبال آدم های خودشان هستند، ولی مسئله مهم این است که ما زمان زیادی در اختیار نداریم  و باید هر چه زودتر تصمیم بگیریم. من شخصا معتقدم فدراسیون باید پشت اسکوچیچ بایستد و از او حمایت کند.

دیدگاه‌ها