کد خبر : 1762572 | 30 خرداد 1400 ساعت 10:42 | 41K بازدید | 2 دیدگاه

سرنوشت نامعلوم ستاره دانمارک؛

اریکسن به زندگی بازگشت، به فوتبال چطور؟

سابرینا کویست ینسن، همسر کریستین اریکسن، پس از کابوسی که در استادیوم پارکن از سر گذراند، حالا تنها به دنبال آرامش است.

اریکسن به زندگی بازگشت، به فوتبال چطور؟

به گزارش "ورزش سه"، صحنه ایست قلبی کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند در سراسر جهان بینندگان را شوکه کرد. تصاویری از سابرینا، همسر کریستین، نیز در تمام رسانه های دنیا منتشر شد که در کنار زمین گریان نگران جان او بود و اعضای تیم ملی دانمارک از جمله سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک، و کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان این تیم، به او دلداری می دادند.

 

1614033

 

یک هفته پس از اتفاقات بازی دانمارک و فنلاند، پس از ترخیص شدن اریکسن از بیمارستان، سابرینا برای نخستین بار درباره حال کریستین اریکسن و همچنین اتفاقات آن روز، با گاتزتا دلا اسپورت صحبت کرده است.

سابرینا گفت: "کریس خوب است. حالا در خانه هستیم و به کمی آرامش و سکوت نیاز داریم."

 

1614034

 

کریستین اریکسن که مجبور شده است یک دستگاه ضربان ساز ICD در قلب خود کار بگذارد، پس از ترخیص از بیمارستان در روز جمعه به همراه خانواده اش نخست به دیدار اعضای تیم ملی دانمارک رفت. گزارش شده است که اریکسن دست در دست پسرش به هتل محل اقامت تیم ملی دانمارک رفته است.

 

1614036

 

روز شنبه آندرس اسکو اولسن، یکی از بازیکنان تیم ملی دانمارک، درباره ملاقات با اریکسن گفت: "اینکه او را نه فقط از طریق تماس ویدیویی بلکه از نزدیک و با چشمان خودم می دیدم خیلی عالی بود.

لمس کردن او و دیدن خنده اش، دانستن اینکه کریستین و خانواده اش حالشان خوب است، قلبا من را خوشحال کرد و احساس خیلی خوبی به من داد. بعد از اتفاقی که افتاد مهم ترین چیز این است که الان حال کریستین خوب است."

 

1604605

 

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت اریکسن به همراه خانواده اش اکنون در شهر اودنسه دانمارک حضور دارد. درباره آینده فوتبال این بازیکن در هفته های آتی توسط مدیران اینتر، تیم پزشکی و خود اریکسن تصمیم گیری خواهد شد.

گزارش شده است که باشگاه اینتر از فدراسیون فوتبال دانمارک درخواست کرده است که پرونده پزشکی اریکسن در اختیار آنها گذاشته شود. همچنین گفته می شود که در ماه جولای و وقتی اریکسن به میلان بازگشت، او مورد معاینات قلبی و عروقی بیشتری قرار خواهد گرفت.

تنها آن زمان است که مشخص خواهد شد آیا فوتبال کریستین اریکسن به پایان رسیده و یا این بازیکن  می تواند به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها