کد خبر : 1763072 | 01 تیر 1400 ساعت 09:56 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

مسی رکورددار بیشترین بازی ملی با آلبی سلسته

لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در روزی که تیمش با یک گل پاراگوئه را شکست داد موفق شد رکورد دیگری را نیز به نام خود ثبت کند.

مسی رکورددار بیشترین بازی ملی با آلبی سلسته

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین پس از مساوی با شیلی و برد مقابل اروگوئه، به مصاف پاراگوئه رفت که این بازی نیز با برتری یک بر صفر به سود یاران مسی به اتمام رسید. در این بازی در دقیقه ده آلخاندرو گومز دروازه حریف را باز کرد و در هشتاد دقیقه باقی مانده توپی از خط دروازه ها رد نشد تا آرژانتین با این پیروزی 7 امتیازی شده و بالاتر از شیلی صدرنشین شود.

 

در این بازی لیونل مسی ستاره آلبی سلسته توانست رکورد دیگری را در دنیای فوتبال به نام خود ثبت کند. مسی در این دیدار به رکورد 147 بازی ملی برای آرژانتین رسید. پیش از این خاویر ماسکرانو هافبک سابق بارسلونا این رکورد را در اختیار داشت و حالا در رکورد بیشترین بازی ملی برای آرژانتینی‌ها نام مسی نیز دیده می‌شود.

 

مسی نخستین بازی ملی تود را در سال 2005 مقابل مجارستان انجام داد. او پس از اینکه توانسته بود رکورد گابریل باتیستوتا را بشکند و بهترین گل‌زن ملی آرژانتین باشد؛ با رسیدن به رکورد خاویر ماسکرانو لقب بیشترین بازی ملی را نیز به نام خود کرد. مسی همچنین می‌تواند در بازی های آینده رکورد خود را بهبود ببخشد و به تنهایی صاحب بیشترین بازی ملی برای آلبی سلسته شود. کاپیتان آرژانتین تلاش میکند موفق به کسب جام در بازی‌های ملی پس از ناکامی در فینال‌های کوپا و همچنین نائب قهرمانی در جام جهانی 2014 شود و بالاخره طعم قهرمانی با آرژانتین را بچشد.

دیدگاه‌ها