کد خبر : 1763073 | 01 تیر 1400 ساعت 09:56 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر روسیه؛

یولمند: عجب شبی! ممنون دانمارک!

پس از شکست 4-1 روسیه در آخرین بازی از مرحله گروهی یورو 2020، کاسپر یولمند، سرمربی دانمارک، از روحیه شاگردانش تمجید کرد.

یولمند: عجب شبی! ممنون دانمارک!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دانمارک موفق شد در دیداری دیدنی با چهار گل روسیه را در هم بشکند تا پس از شوک ایست قلبی کریستین اریکسن د رنخستین بازی این تیم، بتواند جواز حضور در مرحله بعد رقابت های یورو 2020 را به دست بیاورد. این موفقیت باعث شد تا سرمربی دانمارک پس از مسابقه از روحیه تیمی شاگردانش تجلیل کند.

پیروزی 4-1 دانمارک برابر روسیه با توجه به  برد 2-0 بلژیک برابر فنلاند موجب شد تا هیولماند و شاگردانش به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعدی یورو 2020 صعود کنند و اکنون باید روز شنبه در آمستردام در مرحله حذفی برابر ولز به میدان بروند.

 

1614868

 

این رقابت ها در سایه ایست قلبی کریستین اریکسن در نخستین بازی دانمارکی ها برای آنها بسیار پراحساس و منقلب کننده از آب درآمد و شاگردان هیولماند در هر دو بازی نخست خود شکست خورده بودند.

سرمربی دانمارک در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از این مسابقه گفت: "عجب شبی! ما امیدوار بودیم که این شبی جادویی در پارکن استادیوم باشد.

می خواهم صحبت هایم را با تشکر از همه مردمی آغاز کنم که از ما حمایت کرده اند و عشق زیادی را به ما نشان داده اند. فکر می کنم که بدون حمایت و پشتیبانی آنها موفقیت ما ممکن نبود.

 

1614864

 

من می توانم به خوبی احساس کنم که حضور و حمایت هواداران عمیقا روی بازیکنان تاثیر گذاشت، بنابراین خیلی ممنون از حمایت شما. پشتیبانی شما برای ما یک دنیا ارزش داشت.

انگیزه، روحیه تیمی و رفاقت بین بازیکنان شگفت انگیز بود. ما سه بازی را در سطح بسیار بالایی انجام دادیم و اگر کسی شایسته این موفقیت باشد، آن بازیکنان ما هستند. نمی توانم تصور کنم که آنها چگونه توانستند پس از آنچه که از سر گذراندند دوباره برگردند، بنابراین این پیروزی متعلق به این بچه ها است و خیلی ممنون به خاطر حمایتی که ما از کل دانمارک گرفتیم.

باید بگویم تیمی که داشتیم و روحیه تیمی که نشان دادیم و اینکه همه چطور از جان مایه گذاشتند و در این پیروزی سهیم شدند فوق العاده بود.

توصیف اینکه این تیم در چهار هفته گذشته چه چیزهایی را از سر گذرانده است سخت است. ما تمام مدت در فکر کریستین بودیم."

 

1614866

 

یولمند در پاسخ به این سوال که خودش چطور توانسته این روزها را تحمل کند و پشت سر بگذارد، گفت: "من توانستم این روزها را از سر بگذرانم چون تیمی فوق العاده کنار خودم دارم، همکارانی فوق العاده دارم و مردمی بی نظیر و بازیکنانی عالی کنار من هستند.

فکر می کنم تنها راهی که می توانم به این سوال پاسخ دهم این است که بگویم ما یک "واحد" هستیم. این یک نفر نیست، بلکه یک واحد است. ما از یکدیگر حمایت می کنیم و این بهترین چیز در مورد دانمارک است. فکر می کنم که این بهترین ارزش هایی است که می توانیم به جهانیان نشان دهیم؛ اینکه متحد هستیم و به هم کمک می کنیم. "

 

یولمند در مورد دیدار بعدی در مرحله حذفی افزود: "ولز حریف بسیار سختی است. آنها دفعه قبل خیلی توانستند خیلی جلو بروند. بازیکنان فوق العاده خوبی دارند، بنابراین فکر می کنم که بازی بسیار برابر خواهد بود. "

 

 

 

دیدگاه‌ها