کد خبر : 1763099 | 01 تیر 1400 ساعت 11:24 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

ماه سخت آلومینیوم فرا رسید

منصوریان مصمم در انتظار هفته‌های جهنمی (عکس)

سرمربی آلومینیوم با عزمی جدی در انتظار مسابقات سخت اما سرنوشت ساز تیمش در ماه تیر است.

به گزارش "ورزش سه" ماه تیر را باید ماهی جهنمی برای آلومینیوم و علیرضا منصوریان دانست. وی به همراه شاگردانش در اولین ماه از تابستان 1400 مقابل مدعیان در لیگ و جام حذفی صف آرایی خواهند کرد که هر دیدار سختی‌های خاص خودش را دارد. 


آلومینیوم در شروع دوباره لیگ، مهمان ذوب‌آهن خواهد بود. جدال با تیمی که برای فرار از سقوط می‌جنگد و در خانه جنگنده حاضر می‌شود. شاگردان منصوریان 6 روز بعد در اراک میزبان استقلال هستند که خود یکی از مدعیان همیشگی فوتبال ایران بوده و کسب امتیاز برابر آن‌ها علاوه بر کسب شخصیت برای این تیم تازه صعود کرده، وضعیتشان در جدول لیگ برتر را بهتر می‌کند. 

 

1614904


نماینده اراک سپس به سیرجان می‎رود و دیداری بسیار سخت با گل گهر خواهد داشت. این بازی از آن جهت شش امتیازی محسوب می‌شود که هر دو تیم در جدول همسایه هستند و برتری یکی از آن‌ها اختلاف امتیازی با دیگری ایجاد می‌کند. آلومینیوم سپس به تهران آمده و 4 روز بعد در استادیوم آزادی مقابل پرسپولیس که برای قهرمانی می‌جنگد قرار می‌گیرد. 


شاگردان منصوریان بعد از 4 مسابقه سنگین در لیگ بار  دیگر به سیرجان سفر می‌کنند تا در جام حذفی مقابل گل گهر بازی کنند. دیداری که حساسیت آن چند برابر لیگ برتر است و برنده را به نیمه نهایی می‌برد. به همین دلیل است که منصوریان مصمم تر از قبل و با اراده‌ تمرینات تیمش را پیگیری می‌کند و در انتظار پشت سر گذاشتن این ماه سخت با موفقیت است.

 

1614903

 

1614902

دیدگاه‌ها