کد خبر : 1763182 | 01 تیر 1400 ساعت 17:01 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماتایس دی لیخت:

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام

ماتایس دی لیخت با مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند هم نظر نیست و معتقد است در یوونتوس چیزهای زیادی یاد گرفته است.

انتقاد فان باستن؟ در یوونتوس پیشرفت کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک بازی نیمکت نشینی، ماتایس دی لیخت در دو بازی بعدی هلند در یورو 2020 به صورت ثابت به میدان رفت.

هلند در بازی نخست 3-2 بر اوکراین پیروز شده بود ولی ضعف دفاعی این تیم مشهود بود تا فرانک دی بوئر سرمربی هلند دی لیخت را به ترکیب برگرداند. هلندی ها برابر اتریش و سپس مقدونیه شمالی گلی دریافت نکردند و دی لیخت هم نمایش خوبی داشت.

 

 

1613499

 

 

او البته پس از بازی با اتریش با انتقاد شدید مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند روبرو شده بود:« ماتایس چندین بار از بازیکن مقابلش جا ماند. وقتی او را مرتب پشت سر مهاجم حریف می بینید، با خودتان می گویید او چرا به ایتالیا برای بازی در یوونتوس رفت؟ او انگار در یوونتوس هیچ چیز یاد نگرفته است. دی لیخت قرار بود در این تیم تبدیل به یک مدافع بزرگ شود ولی این اتفاق رخ نداده است.»

 

 دی لیخت در پاسخ به فان باستن گفت:« او یک بازیکن بزرگ بود و سابقه مربیگری در هلند و آژاکس را دارد. معتقدم باید به حرف‌هایش گوش کنم. به عقیده خودم حضور در یوونتوس باعث پیشرفتم شده و حالا تجربه بیشتری دارم. چیزهای جدیدی یاد گرفتم که در آژاکس نمی دانستم. الان بدون شک فوتبالیست بهتری هستم.»

 

 

1565316

 

 

درخشش ایتالیا و هلند در یورو و صعود با 9 امتیاز به یک هشتم نهایی:« بازی‌های ایتالیا را دیده ام. آن‌ها واقعا خوب بازی می‌کنند و ایتالیایی به نظر نمی‌رسند. ایتالیا خوب حمله و در دفاع نیز حریف را عالی پرس می کند. البته نه ما و نه ایتالیا هنوز برابر رقبای درجه یک قرار نگرفته ایم و باید دید در دورهای بعدی و برابر حریفان مدعی چه خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها