کد خبر : 1763194 | 01 تیر 1400 ساعت 17:27 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

از میلیچ تا رادوشوویچ؛ سرخابی‌ها بدون کروات

بوژیدار رادوشوویچ به نظر می‌رسد اینبار قصد بازگشت به تهران را ندارد و به دنبال مشخص شدن شرایط خود از طریق مراجع قانونی خواهد بود.

از میلیچ تا رادوشوویچ؛ سرخابی‌ها بدون کروات

به گزارش "ورزش سه"، بوژیدار رادوشوویچ که طی سالیان اخیر به عنوان گلر دوم در پرسپولیس، رقابت شدیدی با علیرضا بیرانوند و در ادامه حامد لک پشت سر گذاشته بود، اکنون با این تیم دچار چالش مالی شده و باید منتظر مشخص شدن آینده او و این باشگاه بود.

 

با این حال نکته عجیب در خصوص این ماجرا به مدیربرنامه مشترک بوژیدار رادوشوویچ و هرویه میلیچ مربوط است. مدافع چپ پای کروات استقلال که این روزها او نیز علاوه بر مصدومیتی که پشت سر می‌گذارد با مدیران باشگاه در چند مقطع به مشکل مالی برخورده است. هرویه میلیچ در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته که مدیران باشگاه استقلال به او بی‌احترامی کرده‌اند در حالی که تا قبل از این، هرگز خبری مبنی بر بی‌احترامی مدیران باشگاه نسبت به این بازیکن به گوش نمی‌رسید. 

 

این در حالیست که چندی پیش گلر کروات پرسپولیس نیز مدعی شده بود از سوی مدیران باشگاه به او بی‌احترامی شده و به همین علت برای مدتی طولانی از بازگشت به ایران سر باز زد. در تمام این مدت، برخی هواداران پرسپولیس به گمان اینکه واقعا توهینی از جانب ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی نسبت به رادوشوویچ در میان بوده، علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند.

 

 

 

 

اکنون اما حرف مشترک هر دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس با مدیربرنامه مشترک شاید به راهکاری برای دستیابی به مطالبات آنها تبدیل شده است. مدافع چپ کروات استقلال در مصاحبه اخیر خود در حاشیه دیدار استقلال مقابل پدیده مشهد، بار دیگر از کلیدواژه مشترک «بی‌احترامی» همانند بوژیدار رادوشوویچ سود برد تا به این شکل مدیران را تحت فشار در خصوص مطالبات خود قرار دهد. 

 

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم فردی که ترجمه حرف‌های میلیچ در ورزشگاه آزادی را برعهده داشت، همان کسی است که همراه با رادوشوویچ در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر می‌شد تا مطالبات این دروازه‌بان را به صورت یورو و نقدی دریافت کند. باید دید در این شرایط مدیران دو باشگاه قادر خواهند بود بدون تحت فشار قرار گرفتن از سوی هواداران به موضوع دو بازیکن کروات خود رسیدگی کرده و قرارداد آنها را طبق شرایط موجود دنبال کرده و به نتیجه برسانند یا خیر.

دیدگاه‌ها