کد خبر : 1763236 | 01 تیر 1400 ساعت 21:05 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نگران تیم ملی پرتغال هستم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار و پرتغالی مدعی شد نگران صعود نکردن تیم ملی کشورش به دور بعدی یورو 2020 است.

مورینیو: نگران تیم ملی پرتغال هستم!

به گزارش "ورزش سه"، شکست در دومین دیدار برابر تیم ملی آلمان باعث شده صعود پرتغال به دور حذفی رقابت های یورو 2020 در هاله ای از ابهام قرار گیرد و حالا این تیم سه امتیازی در مسابقه پایانی و در دیداری دشوار به مصاف فرانسه خواهد رفت. ژوزه مورینیو در مورد تیم ملی پرتغال و البته عملکرد دیگر تیم های مدعی در یورو صحبت کرده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "برای من فرانسه هنوز هم یکی از مدعیان اصلی در این دوره مسابقات قهرمانی اروپا است و نتیجه بد مقابل مجارستان، آنهم در استادیوم پر از تماشاگر در بوداپست تغییری در طرز فکرم ایجاد نمی کند. اما من نگران آینده تیم ملی پرتغال هستم.

 

1571931

 

ممکن است فردا شب برنده شده یا مساوی کنیم، اما فرانسه قدرت بیشتری دارد و بله، من نگران هستم. اگر پرتغال ببازد و فقط سه امتیاز داشته باشد، ما باید ماشین حساب ها را بیرون بیاوریم. عملکرد تیم ملی آلمان مقابل پرتغال من را تحت تاثیر قرار داد و آنها برابر فرانسه نیز ضعیف بازی نکردند. این روند شاید تعجب آور باشد، زیرا آلمان در مرحله مقدماتی نمایش بسیار ضعیفی داشت.

 

اسپانیا در شرایط دشواری قرار دارد و دو بازی خانگی تنها دو امتیاز گرفته است. آنها نتوانستند سوئد و لهستان را شکست دهند، اما جریان بازی را کنترل کردند. گلزنی برای اسپانیا آسان نیست، آنها در دیدار بعدی به مصاف اسلواکی می روند و من معتقدم که لاروخا با پنج امتیاز راهی مرحله بعد خواهد شد. ایتالیا نیز تیمی مطمئن و قابل احترام و بلژیک نیز بسیار مستحکم است."

دیدگاه‌ها