کد خبر : 1763314 | 02 تیر 1400 ساعت 10:25 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی سرمربی تیم امید در فینال لیگ برتر

روز گذشته فینال لیگ برتر امیدهای کشور بین تیم های نساجی و تراکتور در حالی در استادیوم کارگران برگزار شد که سرمربی تیم امید در این مسابقه حضور نداشت.

جای خالی سرمربی تیم امید در فینال لیگ برتر 

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که تیم امید به زودی باید تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا آغاز کند. این مسابقات آبان ماه در 11 گروه و هر گروه به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می شود و در پایان تیم های برتر گروه ها به همراه 4 تیم برتر دور دوم راهی بازی های نهایی می شوند که با حضور ازبکستان میزبان، مسابقات با حضور 16 تیم و در سال 2022 در تاشکند برگزار می شود. 

 

فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف برای تیم امید را به بعد از بازی های تیم ملی در منامه محول کرده بود که با وجود پایان این بازی ها هنوز سرمربی تیم امید تعیین نشده است و جای او شب گذشته در استادیوم کارگران تهران خالی بود، در حالی که با حضور در این بازی می توانست از بین تیم های برتر لیگ برتر امیدهای کشور بازیکنان خوبی را برای تیم امید انتخاب کند. 

 

پیش تر کمیته ی فنی حمید استیلی را برای هدایت تیم امید انتخاب کرد که حضور دوباره حمید استیلی در راس کادر فنی تیم امید به خاطر کووید 19 و تعویق مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا نهایی نشد. اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال فعلی به دنبال گزینه ی جدیدی برای تیم امید است و اگر هم قرار به حضور دوباره حمید استیلی در تیم امید باشد این موضوع باید از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تایید شود. 

 

گفته می شود گزینه های جدیدی هم برای حضور در تیم امید مطرح هستند. می شود از رحمان رضایی نام برد. مربی ابتدای فصل ذوب آهن. کمیته ی فنی هم چنین روی امیر حسین پیروانی هم نظر دارد. مربی ای که پیش تر تیم ملی جوانان را بعد از 16 سال به جام جهانی جوانان رهنمون کرد و در تیم امید به عنوان سرمربی فرصتی به او داده نشد و در حالی که با تیم زیر 20 سال در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حاضر شده بود بعد از یک باخت در برابر عمان فرصت ادامه ی حضور در تیم امید از او گرفته شد. از دیگر گزینه های تیم امید می توان به نام محسن عاشوری اشاره کرد. مربی ای که شروع مربیگری اش با تیم های پایه پرسپولیس بود و در دو فصل اخیر به همراه خوشه طلایی و بادران در لیگ یک کارنامه ی خوبی از خود به جا گذاشت. 

 

پیش بینی می شود در روزهای آتی و با نشست هیات رییسه علاوه بر روشن شدن وضعیت اسکوچیچ سرمربی تیم ملی وضعیت سرمربی تیم امید هم معلوم خواهد شد. تهران برای میزبانی گروهی که ایران در آن قرار می گیرد اعلام آمادگی کرده است.

دیدگاه‌ها