کد خبر : 1763323 | 02 تیر 1400 ساعت 10:58 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال حضور چهره‌ای جوان در دروازه پرسپولیس

وقتی گوینده ورزشگاه نام رادوشویچ را فریاد زد

پرسپولیس تهران در شرایطی مقابل تراکتور به پیروزی رسید که رادوشوویچ پس از تعطیلی لیگ دیگر به تهران برنگشت.

وقتی گوینده ورزشگاه نام رادوشویچ را فریاد زد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از تعطیلات لیگ و انجام بازی‌های تیم ملی، موفق شد در ورشگاه آزادی تراکتور را در طول نود دقیقه در تک بازی سوپر جام شکست دهد و به قهرمانی برسد. پرسپولیس در شرایطی نیم فصل دوم را شروع کرد که به نظر می‌رسید با خرید ترابی و مغانلو و اتمام محرومیت آل کثیر و رونمایی او در لیگ ایران با پیراهن پرسپولیس، به تیمی کامل تبدیل خواهد شد.

 

اما این روز‌ها و در هفته های سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر سرخ‌های پایتخت با چالشی جدی روبه رو شده اند و لیست آن‌ها مثل همیشه کامل نیست. وحیدی امیری و کمال کامیابی نیا در اردوی تیم ملی مصدوم شدند و دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند. سیامک نعمتی هافبک قرمز‌ها نیز در سوپرجام مصدوم شد و با چهره‌ای ناراحت و دستی بانداژ شده در جشن قهرمانی حاضر شد.

 

چالش پرسپولیسی‌ها به این‌جا ختم نمی‌شود و جای خالی رادوشویچ در بازی با تراکتور با گلر جوان و بی نام نشان آن‌ها امیرمحمد یوسفی روی نیمکت پر شده بود. در خلال جشن قهرمانی گوینده ورزشگاه که یک به یک نام بازیکنان را صدا می‌زد، اسم بوژیدار رادوشویچ را نیز فریاد زد اما او کیلومترها آن طرف تر در کرواسی حضور داشت. پرسپولیسی‌ها در جام حذفی و لیگ برتر باید بازی‌های حساس و فشرده‌ای را انجام دهند و همچنین باید برای مصاف با استقلال دوشنبه و سفر به تاجیکستان آماده شوند. تمام این تورنمنت‌ها در شرایطی است که سرخ‌ها فقط حامد لک را در پست دروازه بان دارند و محرومیت و مصدومیت احتمالی می‌تواند پای چهره نا آشنای جشن قهرمانی، یعنی امیرمحمد یوسفی را به ترکیب اصلی پرسپولیس باز کند. البته پرسپولیس می‌تواند پس از شروع فصل نقل و انتقالات بلافاصله یک گلر جذب کند و باید منتظر حضور چهره‌ای جدید برای این پست در این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها