کد خبر : 1763329 | 02 تیر 1400 ساعت 11:23 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

آینده مبهم امباپه در پاری سن ژرمن؛

شایعه در فرانسه: امباپه نمی خواهد در PSG بماند

رسانه های فرانسوی متقاعد شده اند که کیلیان امباپه، ستاره PSG، پاریس را ترک خواهد کرد.

شایعه در فرانسه: امباپه نمی خواهد در PSG بماند

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه همچنان بحث داغ این تابستان است و این در حالی است که قرارداد فعلی این مهاجم با پاری سن ژرمن 12 ماه دیگر به پایان می رسد.

ملی پوش فرانسوی مرتباً احترام خود را نسبت به PSG ابراز داشته اما هیچ نشانه ای از تمایل به انعقاد قرارداد جدید  از خود نشان نداده و این موضوع باشگاه پاریسی را به شدت نگران کرده است.

 

اکنون گزارش ها در فرانسه ادعا می کنند که امباپه تصمیم خود را گرفته و به PSG گفته است که می خواهد جدا شود.

 

1609904

 

دانیل ریولو، روزنامه نگار از RMC Sport، گفت: "من می دانم که امباپه درخواست جدایی کرده، اما این مسئله پیچیده است زیرا ابتدا باید باشگاهی را پیدا کنید که پولی برای پرداخت او داشته باشد. اما خبر اصلی این است که او واقعاً نمی خواهد بماند.

امباپه به پروژه لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، اعتقادی ندارد. اگر او تابستان امسال پاریس را ترک نکند، فصل آینده بازیکن آزاد خواهد بود. و این چیزی است که مدیران PSG در دوحه نمی خواهند حتی یک کلمه در مورد آن بشنوند.

اگر امباپه تمایلش را برای جدایی ابراز کند، به این معنی است که او باید باشگاهی پیدا کند و PSG هم باید به دنبال یک جانشین برای ستاره خود باشد.

اما بله، خبر این است که امباپه نمی خواهد در PSG بماند."

 

1615323

 

اگر این گزارش ها صحت داشته باشند، این خبری عالی برای فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، خواهد بود که مدت ها است از ستایشگران این مهاجم جوان فرانسوی بوده و مشتاق است او را به سانتیاگو برنابئو ببرد.

پرز در این ماه ها محتاط بوده تا ناصر الخلیفی، رییس PSG را که هنوز با او رابطه ای دوستانه و حرفه ای دارد، را نرنجاند. اما با توجه به اینکه آینده امباپه اکنون بیش از همیشه نامشخص است، رییس رئال مادرید ممکن است در این تابستان برای سرشاخ شدن با الخلیفی وسوسه شود.

دیدگاه‌ها