کد خبر : 1763355 | 02 تیر 1400 ساعت 13:34 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از قرنطینه شدن دو ستاره انگلیس؛

حمله تند روی کین به مونت و چیلول؛ عقل‌تان کجاست؟

روی کین به شدت از میسون مونت و بن چیلول، ستاره های انگلیس، که به دلیل تماس نزدیک با بازیکن مبتلا به کرونای اسکاتلند مجبور شدند به قرنطینه بروند، انتقاد کرد.

حمله تند روی کین به مونت و چیلول؛ عقل‌تان کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، بیلی گیلمور، ستاره تیم ملی اسکاتلند، با مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه رفته و علاوه بر او دو ستاره تیم ملی انگلیس نیز مجبور شدند به قرنطینه بروند!

پس از بازی انگلیس و اسکاتلند در یورو 2020، میسون مونت و بن چیلول دقایقی طولانی را به خوش و بش با گیلمور، که هم تیمی این دو در چلسی است، گذراندند و این امر باعث شده تا اکنون آنها نیز مشکوک به ابتلا به کرونا باشند.

 

1615367

 

دو ستاره انگلیس نه تنها بازی شب گذشته این تیم برابر جمهوری چک را از دست دادند، بلکه در بازی سرنوشت ساز بعدی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی نیز غایب خواهند بود.

روی کین، ستاره سابق فوتبال انگلیس، اکنون با انتقاد از تصمیم آنها، سوال کرده است که اصلا چرا آنها باید بخواهند با یک بازیکن حریف صحبت کنند؟

روی کین گفت: "چیزی که من می خواهم از آن انتقاد کنم این است که اصلا چرا باید بخواهید با بازیکن حریف حرف بزنید؟ برای من اهمیتی ندارد که شما هم تیمی هستید یا نه، چرا باید با بازیکن حریف آن هم بیش از بیست دقیقه حرف بزنید؟

من خودم خیلی کم پیش می آید با کسی بیش از پنج دقیقه حرف بزنم. بعد بازی، وقتی که شما علیه کسی در حال جنگ بوده اید، چرا باید بخواهید اینهمه طولانی با آنها حرف بزنید؟ می توانستند کمی از عقل سلیم‌شان استفاده کنند!"

 

1615366

 

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، که به وضوح از این موضوع ناراحت بود، گفت که انتظار دارد هفته آینده در بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 نیز بدون مونت و چیلول بازی کنند. او همچنین از پروتکل های سخت گیرانه ای که آنها را مجبور به رفتن به قرنطینه کرد، به شدت ناراضی بود.

 

1615365

 

ساوت گیت گفت: "میسون و بن به شدت ناراحت هستند که بازی ها را از دست می دهند. ما مجبوریم که با این شرایط کنار بیاییم.

شرایط عجیبی است آنها فقط 120 ثانیه آن هم در فضای آزاد با هم بودند. این تصمیم به نظر من پر از تناقض است اما ما با آن کنار خواهیم آمد.

صادقانه بگویم من اصلاً آن را درک نمی کنم. تیم هایی هستند که با مربی، هواپیما، در فضاهای بسته ساعت ها در حال رفت و آمد هستند و بعد دو بازیکن ما به خاطر چنین چیزی قرنطینه شده اند... بله، من نمی فهمم.

همانطور که دیروز گفتم من هیچ مشکلی با استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند، یا اسکاتلند ندارم. من نمی خواهم که آنها با مشکلاتی بیش از آنچه که ما داشته ایم روبرو شوند، اما این یک وضعیت بسیار عجیب به نظر می رسد."

 

1615362

 

بن چیلول روز گذشته پیش از بازی انگلیس برابر جمهوری چک در توییتر خود نوشت: "پذیرفن این یکی خیلی سخت است و من حسابی ناراحتم و حالم گرفته شده است اما می خواهم برای پسرها در بازی امشب آرزوی موفقیت کنم، من تمام مدت دارم شما را تشویق می کنم. مطمئن خواهم شد که وقتی به تیم برگشتم در آمادگی کامل باشم."

 

1615368

 

میسون مونت هم توییت کرد: "از اینکه باید بازی امشب را از دست بدهم کاملا ناراحتم و حالم گرفته است. مثل همیشه شما بچه ها را تشویق می کنم و مطمئن خواهم شد که وقتی برگشتم آماده بازی باشم."

 

 

دیدگاه‌ها