کد خبر : 1763373 | 02 تیر 1400 ساعت 15:15 | 255.5K بازدید | 28 دیدگاه

ناگهان همه چیز جدی شد

ارلینگ هالند با قراردادی نجومی در رئال مادرید

در ایتالیا و اسپانیا گزارش داده اند که ارلینگ هالند ستاره دورتموند همین تابستان و با قراردادی هنگفت راهی رئال خواهد شد.

ارلینگ هالند با قراردادی نجومی در رئال مادرید

به گزراش "ورزش سه"، در ایتالیا تردید ندارند که بین رئال مادرید و ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، توافق نهایی حاصل شده است. ابتدا هفته پیش بود که خبرنگار مدیاست ادعا کرد هالند و رئال وارد مذاکره شده اند؛ ادعایی که در اسپانیا چندان جدی گرفته نشد.

امروز هم لارپوبلیکا نشریه معتبر ایتالیایی گزارش داد که رئال مادرید به صورت جدی با مینو رایولا ایجنت هالند وارد مذاکره شده و دو طرف به توافق نیز رسیده اند. چند ماه پیش رایولا و پدر هالند سفری به اسپانیا داشتند و در کمپ والدبباس با طرف مادریدی به مذاکره نشستند هر چند پیش از آن در باشگاه بارسلونا حاضر شده بودند.

 

 

1606358

 

 

پرز پس از توافق شخصی با هالند، پیشنهادی 110 میلیون یورویی نیز به دورتموند ارائه داده که گویا کافی نبوده  و رد شده است. دورتموند حاضر نیست امسال ستاره نروژی خود را با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو واگذار کند.

این منبع اما ادعا کرده است که تا پایان فصل نقل و انتقالات هنوز زمان زیادی باقی است و دو طرف سرانجام روی 130 میلیون یورو به توافق نهایی خواهند رسید. رئال مبلغی را در ابتدا پرداخت می کند و مقدار باقیمانده نیز قسط بندی خواهد شد.

 

 

1596882

 

 

رایولا پیش از این نیز گفته بود که هالند بهتر است هرچه زودتر دورتموند را به مقصد باشگاهی بزرگتر ترک کند و صبر کردن تا تابستان بعد منطقی نیست. او رئال مادرید را نیز یکی از تیم هایی عنوان کرده بود که شانس بالایی برای جذب هالند دارد.

 

 

1579355

 

 

سال آینده بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند قابلیت فعال شدن پیدا خواهد کرد اما رئال به دنبال تقویت خط حمله خود است و تمایل دارد هر چه زودتر هالند را به خدمت بگیرد. اظهارنظر اخیر ناصر الخلیفلی مدیر پی اس جی در مورد غیر قابل فروش بودن کیلیان امباپه باعث شده تا رئال امسال برای جذب هالند عزم خود را جزم کند. هدف مادریدی ها برای تابستان بعد نیز جذب امباپه به عنوان بازیکن آزاد خواهد بود تا دوباره به تیمی کهکشانی تبدیل شوند.

 

هالند که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، فصل گذشته 41 بار در 41 بازی موفق به گلزنی شد. در حالی که وی همچنین 12 بار به هم تیمی هایش پاس گل داد از جمله 10 پاس گل در بوندس لیگا و 2 مورد نیز در لیگ قهرمانان اروپا که همین مسئله باعث علاقه رئال مادرید به جذب وی شد.

دیدگاه‌ها