کد خبر : 1763377 | 02 تیر 1400 ساعت 15:38 | 36.6K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت اینستاگرامی بازیکنان استقلال از مجیدی(عکس)

بازیکنان استقلال در صفحه اینستاگرام خود از فرهاد مجیدی سرمربی تیم حمایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات پیش آمده در باشگاه استقلال موضوعی است که احتمالا طی ساعت ها و یکی دو روز آینده حواشی بیشتری را نیز به وجود آورد. حالا وزیر ورزش و جوانان به ماجراهای مدیریتی باشگاه استقلال ورود کرده و احتمالا شاهد ایجاد تغییراتی در بدنه باشگاه خواهیم بود.


در این بین بعداز مصاحبه های تندی که فرهاد مجیدی علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه و مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان انجام داد، حالا یک جنگ تمام عیار میان کادرفنی و مدیریت باشگاه به وجود آمده است.


در این شرایط شایعاتی پیرامون برکناری فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال با توجه به مسائل اخیر هم مطرح شده است. در این باره علی نژاد دو روز پیش گفته بود اگر مجیدی مواظب رفتارش نباشد، طبق قراردادش با او برخورد خواهد شد تا تلویحا سرمربی آبی ها را تهدید کرده باشد. البته مجیدی پاسخ علی نژاد را داد و اعلام کرد که او در جایگاه تصمیم گیری برای شغلش نیست.


در چنین شرایطی بازیکنان استقلال به حمایت از فرهاد مجیدی سرمربی خود پرداخته اند. تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و... با انتشار استوری اینستاگرامی از مجیدی حمایت کردند تا نشان بدهند در مسائل اخیر پشت سرمربی محبوب خود ایستاده اند.

 

1615394

 

1615395


بسیاری از هواداران استقلال نیز در ماجراهای اخیر حمایت خود از فرهاد مجیدی را اعلام کردند و حال باید دید تصمیمات وزیر ورزش در این باره چیست.

دیدگاه‌ها