کد خبر : 1763389 | 02 تیر 1400 ساعت 16:32 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

جریمه هایی که دردسرساز شده است

مشکل اصلی بازیکنان استقلال با مددی چیست؟

تعدادی از بازیکنان استقلال نسبت به جریمه هایی که مدیرعامل باشگاه از ابتدای فصل برایشان لحاظ کرده، دلخور هستند.

مشکل اصلی بازیکنان استقلال با مددی چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تقریبا همه بازیکنان استقلال نسبت به شرایط مالی خود در این باشگاه ناراحت هستند و مصاحبه هایی که نفرات بعد از دیدار با پدیده مشهد نیز انجام دادند، این مساله را به خوبی نشان می دهد.


اما یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب ناراحتی بازیکنان از پرداختی های مالی شده جریمه های پرتعدادی است که احمد مددی مدیرعامل باشگاه برای آنها در نظر گرفته است.


بازیکنان استقلال امسال درصد دریافتی مشخصی ندارند و اتحاد در پرداختی ها از سوی باشگاه حفظ نشده است. در حال حاضر بازیکنان از 25 تا 70 درصد مبالغ قراردادهایشان را به صورت متغیر دریافت کردند اما این موضوع موجب ناراحتی شان است.


یکی از مسائلی که باعث شده رقم مورد مطالبه بازیکنان از باشگاه با رقمی که مددی به آن اعتقاد دارد، تفاوت داشته باشد جریمه هایی است که مدیرعامل برای نفرات در نظر گرفته است. مصاحبه هایی که بازیکنان از ابتدای فصل علیه مشکلات مالی انجام دادند، غیبت در تمرینات، تاخیر در ورود مرخصی ها، رعایت نکردن برخی مسائل باشگاه و ... از جمله دلایلی است که مددی اقدام به جریمه های سنگین برای بازیکنان کرده وبا استناد به بندی در قرارداد هرکدام را منطقی می داند.


این مساله موجب ناراحتی نفرات استقلالی شده و به همین خاطر برخی بازیکنان حتی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم شکایت کردند و خواهان تعیین تکلیف وضعیت قراردادی شان شده اند.


در چنین شرایطی بازیکنان استقلال نسبت به امکانات و شرایط مالی باشگاه گلایه دارندو حالا باید دید مشکلات استقلال چگونه و با چه ترفندی رفع خواهد شد.

دیدگاه‌ها