کد خبر : 1763394 | 02 تیر 1400 ساعت 17:01 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

آرتورو ویدال:

مطمئن نیستم مسی با بارسا تمدید کند

ستاره شیلیایی سابق بارسا در مورد شرایط لیونل مسی در این باشگاه صحبت کرد.

مطمئن نیستم مسی با بارسا تمدید کند

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته دیگر قرارداد لیونل مسی با بارسا رسما تمام خواهد شد و او به بازیکنی آزاد تبدیل می شود. در بارسلونا تمام تلاش ها بر این است که قبل از 30 ژوئن قرارداد مسی دو سال دیگر تمدید شود ولی با وجود شایعاتی مبنی بر پاسخ مثبت مسی، او هنوز هیچ واکنشی به پیشنهاد بارسا نشان نداده و فعلا همه چیز در هاله ای از ابهام است.

در بارسا خوشبین هستند که مسی در نهایت تا 2023 ماندنی شود.

 

 

1615371

 

 

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی سابق بارسا(2018 تا 2020) در مورد وضعیت لیونل مسی گفت:« معتقدم مسی در بارسا می ماند چرا که عاشق بارسلوناست و خانواده اش در آنجا راحت هستند. او همه زندگی فوتبالی اش را در بارسا پشت سر گذاشته ولی صادقانه بگویم که هرچند معتقدم مسی در نهایت تمدید می کند ولی در این رابطه اطمینان ندارم. این تصمیمی است که مسی باید پس از مشورت با خانواده اش بگیرد و امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.

رابطه ام با مسی فوق العاده است و ما چه تلفنی و چه از طریق واتساپ، همواره با هم در ارتباطیم.»

 

 

1505163

 

 

ویدال ادامه داد:« در بارسا بیش از هر جای دیگری راحت بودم. از لحاظ زبان مشترک بودیم. آب و هوا عالی بود و دوستان بسیار خوبی چون مسی، سوارز، آلبا و ...پیدا کردم. در تیم های دیگر مثل یووه و بایرن هم با ستاره های بزرگی هم تیمی بودم ولی به همان دلایلی که گفتم، در بارسلونا بیشتر از هر جایی به من خوش گذشت.»

 

دیدگاه‌ها