کد خبر : 1763395 | 02 تیر 1400 ساعت 16:53 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

تسویه کارگزار پرسپولیس با این باشگاه

کارگزار باشگاه پرسپولیس طبق قراردادش با این باشگاه، با آنها تسویه حساب کرد.

تسویه کارگزار پرسپولیس با این باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که همچنان هفت بازی تا پایان فصل بیستم لیگ برتر باقی مانده است، شرکت کارگزار پرسپولیس با این باشگاه تسویه حساب کرد.

قرارداد کارگزار سرخ‌ها با این باشگاه در پایان لیگ بیستم تمام خواهد شد و این در حالی است که هنوز طرفین پای میز مذاکره برای تمدید این قرارداد یا مذاکرات جدید حاضر نشده‌اند و تکلیف آن نامشخص است.

 

طبق قراردادی که بین کارگزار و باشگاه پرسپولیس وجود داشت، آنها باید تا پایان خرداد ماه مبلغ توافق شده را در اختیار پرسپولیس قرار می‌دادند که موفق به انجام این مهم شدند. با این حال علیرغم پرداخت کامل مطالبات موضوع اینجاست که طبق قرارداد آنها تا پایان فصل فوتبالی که هفت بازی دیگر از آن باقی مانده است، با این باشگاه قرارداد دارند و باشگاه نیز باید نسبت به تعهدات خود عمل کند.

 

باید دید در فاصله باقی مانده تا پایان فصل، مدیران این باشگاه چه راهکاری برای جذب منابع مالی مدنظر خود برای تسویه با بازیکنان و هزینه‌های جاری این باشگاه و خصوصا حضور در آسیا و نقل و انتقالات پیش بینی خواهند کرد و آیا با کارگزار به توافق جدیدی دست خواهند یافت یا اسپانسر جدیدی را برای تامین بودجه، مدنظر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها