کد خبر : 1763660 | 03 تیر 1400 ساعت 21:58 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش از مصاف با آلمان؛

کنسرت خصوصی خواننده معروف برای بازیکنان انگلیس

بازیکنان تیم ملی انگلیس پیشاپیش بازی سرنوشت‌سازشان برابر آلمان در دور حذفی یورو 2020، یک میهمان ویژه داشتند.

کنسرت خصوصی خواننده معروف برای بازیکنان انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، تایید کرده است که بازیکنان تیم ملی انگلیس در تنها روز تعطیلشان پس از پیروزی 1-0 برابر جمهوری چک و صعود به دور یک هشتم نهایی یورو  2020 با حفظ فاصله اجتماعی در یک کنسرت خصوصی که توسط اد شیران، خواننده و ترانه‌سرای معروف انگلیسی، در سنت جورج پارک برگزار شد، شرکت کردند.

اد شیران که از دوست داران فوتبال است و اسپانسر تیم ایپسوییچ تاون، تیمی که از کودکی هوادارشان بوده، نیز هست، چهارشنبه شب در کمپ تیم ملی انگلیس حاضر شد و برای سه شیرها کنسرتی خودمانی را برگزار کرد.

 

1615900

 

هندرسون در این باره گفت: "باید بگویم که او یک پسر خیلی خیلی فوق العاده بود. بلافاصله با ما صمیمی شد و به عنوان یک هنرمند هم همه می دانند که او چقدر کارش خوب است.

خیلی عالی بود که او آمد و برای ما چند ترانه خواند و با هم صحبت کردیم. شب واقعا خوبی بود. اینکه چند ساعتی او مهمان ما بود خیلی اتفاق خوبی بود."

هندرسون همچنین درباره میسون مونت و بن چیلول، دو بازیکن تیم ملی انگلیس، که پس از تماس نزدیک با بیلی گیلمورف بازیکن مبتلا به کرونای تیم اسکاتلند، مجبور شده اند به قرنطینه بروند نیز صحبت کرد.

 

1615880

 

هندرسون در این باره گفت: "من آنها را ندیده ام اما با آنها از طریق پیامک صحبت کرده ام. واضح است که این هفته برای آنها بسیار سخت و کمی هم کسالت بار و حوصله سر بر خواهد بود. اما من مطمئنم که تیم پزشکی هر چه که در توانش باشد برای آنها انجام خواهد داد تا آنها بتوانند با حفظ محدودیت ها تمرین کنند.

ما اجازه نداریم که آنها را ببینیم که خب خیلی سخت است. اما امیدواریم که با گذر روزها آنها بتوانند بالاخره یک زمانی به زمین تمرین برگردند چرا که برای ما بازیکنان مهمی هستند."

 

دیدگاه‌ها