کد خبر : 1763673 | 03 تیر 1400 ساعت 23:17 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ آقای خاص به توتی؛

پیام مورینیو به توتی: حیف دیر رسیدم...

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، با پیامی به مورینیو خوش آمد گفت و حالا سرمربی جدید جالوروسی پاسخ تعارفات توتی را داده است.

پیام مورینیو به توتی: حیف دیر رسیدم...

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی جدید رم، از فرانچسکو توتی بابت تعریف و تمجیدی که از او کرده بود تشکر کرده است و گفته که واقعا حیف شده که او برای کار کردن با اسطوره رم، چهار سال دیر رسیده است!

توتی مورینیو را بهترین سرمربی جهان خواهد و پیوستن او به باشگاه رم را خوش آمد گفته بود. او همچنین گفته بود که دوست داشته جوان‌تر باشد و در تیم مورینیو بازی کند.

 

1615920

 

سرمربی پرتغالی نیز در اینستاگرام پاسخ توتی را داد و نوشت: "ممنون به خاطر حرف‌هایت فرانچسکو. واقعا حیف شد که من چهار سال دیر رسیدم... مربیگری تو باعث خوشحالی من می شد. تنها کاپیتان!"

توتی در سال 2017 از فوتبال خداحافظی کرد و بازنشسته شد. او تمام دوران بازی اش را در تیم رم و با پیراهن جالوروسی گذراند.

 

1615919

 

مورینیو پیش از پایان فصل پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف از تاتنهام اخراج شد و تنها چند روز بعد با باشگاه رم به توافق رسید. پائولو فونسکا، سرمربی پیشین رم نیز در طول فصل گذشته نتوانست انتظارات مدیران باشگاه رم را برآورده کند و از میانه های فصل زمزمه های برکناری اش به گوش می رسید. هر چند رم اجازه داد تا فونسکا تا آخرین بازی فصل به کار خود در این باشگاه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها