کد خبر : 1763694 | 04 تیر 1400 ساعت 09:55 | 42.7K بازدید | 8 دیدگاه

مارکو آرناتوویچ:

مسی و رونالدو از سیاره‌ای دیگر آمده‌اند!

مانند بسیاری دیگر از دوست داران فوتبال، مارک آرناتوویچ، مهاجم تیم ملی اتریش، هم معتقد است کریستیانو رونالدو و لیونل مسی فراتر از انسان هستند!

مسی و رونالدو از سیاره‌ای دیگر آمده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 32 ساله تیم ملی اتریش که در رقابت های یورو 2020 تاکنون برای اتریش یک بار موفق به گلزنی شده است، مطمئن است که رونالدو و مسی از سیاره ای دیگر آمده اند تا تمام جام های ممکن را ببرند و بر جهان فوتبال فرمانروایی کنند!

آرناتوویچ در آستانه مسابقه روز شنبه تیم ملی اتریش برابر ایتالیا در مرحله یک هستم نهایی یورو 2020 درباره رونالدو و مسی صحبت کرد.

آرناتوویچ گفت: "وقتی درباره رونالدو صحبت می کنیم، درباره یک انسان حرف نمی زنیم. من چه چیز بیشتری می توانم درباره او بگویم؟

به نظر من این دو نفر بازیکنانی هستند که از سیاره ای دیگر آمده اند. آنها از جایی کاملا متفاوت می آیند.

آنها برای مدت کوتاهی به اینجا آمده اند تا بر همه لیگ ها و رقابت ها فرمانروایی کنند، همه جام ها را ببرند و سپس اینجا را ترک کنند. این داستان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است."

 

1615977

 

آرناتوویچ تنها بازیکنی نیست که این سوال برای به وجود آمده است که آیا مسی اصلا انسان است؟

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، نیز در مصاحبه ای با BT Sport توضیح داده است که چرا هم تیمی اش شباهتی به هیچ بازیکن دیگری در جهان فوتبال ندارد.

پیکه گفت: "من همیشه گفته ام که لیونل مسی استعدادی دارد که هیچکس ندارد. منظورم این است که او توپ را در اختیار دارد و سرعت خیلی بالایی در کنترل توپ دارد. توپ حتی دو متر هم از پای او دور نمی شود، همیشه چسبیده به او است. غیرممکن است که بتوانی او را بگیری. این استعدادی است که من در هیچکس دیگری ندیده ام.

 

1615976

 

کریستیانو رونالدو بازیکن بسیار متفاوتی است، این دو با هم بسیار تفاوت دارند. او قد بلند و قدرتمند است و واقعا بازیکن کاملی است. او می تواند هر کاری که می خواهد بکند. می تواند با سر گل بزند، از روی ضربه آزاد گل بزند، از روی نقطه پنالتی و در موقعیت های تک به تک هم گل بزند.

اما برای من اینطور به نظر می رسد که مسی فراتر از انسان است، اما کریستیانو بهترین و توانا ترین انسان ها است."

دیدگاه‌ها