کد خبر : 1764017 | 05 تیر 1400 ساعت 12:35 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوران CAS بی‌طرفانه و منصفانه در فرآیند دادگاه برخورد کردند

علی‌نژاد: رأی پرونده ویلموتس، مرداد صادر می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از صدور رأی مربوط به پرونده مارک ویلموتس تا اواسط مرداد ماه خبر داد.

علی‌نژاد: رأی پرونده ویلموتس، مرداد صادر می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: ما در راستای اجرای برنامه‌های سنواتی در انجام مجامع سالیانه فدراسیون‌ها که در تیرماه و مرداد ماه این اتفاق می‌افتد، امروز مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان را داشتیم. گزارش سالیانه که بازرس و خزانه و حسابرس باید انجام می‌دادند ارائه شد. شعبانی بهار رئیس فدراسیون نیز گزارش خود را ارائه کرد. همچنین دو آیین نامه هم بود که نیاز به تصویب داشت که این کار صورت گرفت.
 

وی ادامه داد: فدراسیون تیروکمان فدراسیونی است که انتظاری که از آن می‌رود، انتظار مدال طلا است. نیاز است تا یک سال باقیمانده تا بازی‌های آسیایی برنامه خیلی ویژه‌تری برای این موضوع داشته باشیم. در عین حال یک نماینده در المپیک توکیو داریم که آرزوی توفیق داریم. این ورزشکار مدت‌هاست که در اردو است و امیدواریم که میلاد وزیری عملکرد خوبی در المپیک داشته باشد.

 

علی‌نژاد با بیان اینکه روز چهارشنبه و پنجشنبه‌ای که گذشت، دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده مارک ویلمتوس به شکل وبیناری تشکیل شد، در این باره گفت: این دادگاه  حدود 10 ساعت در روز چهارشنبه و 4 ساعت در روز پنجشنبه برگزار شد. وکلای طرفین موضوعات را مطرح کردند و شهود طرفین شهادت‌هایشان را دادند. از طرف فدراسیون فوتبال ایران هم دو نفر متخصصان حقوقی که بزرگان حقوقی دنیا هستند، دیدگاه‌هایشان را در حمایت از دیدگاه‌های حمایت ما گفتند. هر سه داور خیلی خوب برخورد کردند و بی‌طرفانه و منصفانه در فرآیند دادگاه برخورد کردند.

 

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: در این دادگاه سه داور حضور دارند؛ یکی طرف ما است، یکی طرف ویملوتس و دیگری سر داور است. تا اواسط مرداد رای صادر خواهد شد.

دیدگاه‌ها