کد خبر : 1764061 | 05 تیر 1400 ساعت 15:08 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

حسم وصف نشدنی است؛

فصیحی: رؤیایم به حقیقت پیوست

بانوی دونده المپیکی ایران گفت: حضور در المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی در دنیا آرزویی است که هر ورزشکاری دارد و این رؤیا امروز به واقعیت پیوست.

فصیحی: رؤیایم به حقیقت پیوست

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، فرزانه فصیحی درباره کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: حالم خیلی خوب است و بهتر از این نمی‌شود. این یک اتفاق بزرگ در زندگی‌ام و رؤیایی بود که سالیان سال در سر داشتم. حضور در المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی در دنیا آرزویی است که هر ورزشکاری دارد و این آرزو امروز به واقعیت پیوست. در شرایط کنونی اشک شوق می‌ریزم و چیز دیگری نمی‌تواند حس و حالم را وصف کند.

 

وی ادامه داد: اینکه به عنوان یک دختر ایرانی قرار است در المپیک شرکت کنم، آن هم در دوومیدانی که رشته اول المپیک و دوی 100 متر که پربازدیدترین رشته است، یک اتفاق بسیار زیباست.

 

بانوی دونده المپیکی گفت: خیلی خوشحالم و از خدا می‌خواهم ورزشکاران و دخترانی که لیاقتش را دارند، این حس را تجربه کنند. امیدوارم این اتفاق آغاز راهی برای دختران ایرانی باشد که استعدادهای فوق العاده‌ای دارند.

 

فصیحی عنوان کرد: این سهمیه با تلاش کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی به دست آمد. به دلیل اینکه سهمیه مسابقات جهانی را سال گذشته کسب کردم و البته این رویداد به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد، این سهمیه المپیک با رایزنی‌هایی که شد و تاییدی که صورت گرفت، به من تعلق پیدا کرد. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و عملکرد خوبی را به ثبت برسانم.

دیدگاه‌ها