کد خبر : 1764089 | 05 تیر 1400 ساعت 17:04 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی پریرا از فضلی عبور کرد

پیرمرد لیگ انگیزه برای مرور خاطرات قهرمانی(عکس)

مهاجم برزیلی فولاد باید فردا در برابر تیم سابقش سپاهان قرار بگیرد، تیمی که با آن موفق به قهرمانی در لیگ برتر شد.

پیرمرد لیگ انگیزه برای مرور خاطرات قهرمانی(عکس)

به گزارش ورزش سه، لوسیانو پریرا با گلی که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند تعداد گل‌های خود در لیگ برتر را به عدد ۸۶ رساند، سانتر زیبای وحید حیدریه از سمت چپ با ضربه سر این مهاجم برزیلی همراه شد تا پایه گذار یک برد خوب در اهواز باشد. همچنین او یازده بار برای فولاد از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده است.


این مهاجم برزیلی که در بازی جام حذفی مقابل ماشین سازی سه گل و در دیدار های آسیایی فولاد ۴ گل به ثمر رسانده، نشان داده که تمام شدنی نیست و حالا حالا ها با این وضعیت بدنی و آمادگی قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و شاید ۲-۳ سال دیگر همچنان فوتبال بازی کند و بتواند به تعداد گل‌هایش بیفزاید.

 

1616510


او در مجموع ۸۶ گل در لیگ برتر، ۹ گل در جام حذفی، ۱۰ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دو گل در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده تا به رکورد ۱۰۷ گل با پیراهن تیم‌های ایرانی در طول ۹ سال حضورش دست یابد. او دو فصل قبل و با ۱۶ گل به همراه کی‌روش استنلی عنوان آقای گلی را کسب کرد و دو بار به همراه تیم‌های فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است.

 

1616509

 

شیمبا فردا باید در برابر تیمی قرار بگیرد که سابقه قهرمانی با آن را در لیگ برتر دارد، او دو فصل در سپاهان حضور داشت و با پیراهن این تیم ۱۶ گل به ثمر رساند.

 

دیدگاه‌ها