کد خبر : 1764207 | 06 تیر 1400 ساعت 09:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از صعود به یک چهارم نهایی؛

دوناروما: قطع کلین‌شیت‌ها می‌تواند به ایتالیا کمک کند

جی جی دونا روما، دروازه بان ایتالیا، می‌گوید پس از رد شدن گل اول اتریش بسیار خوشحال شده، اما گلی که در نهایت دریافت کرد، می‌تواند به ایتالیا در یورو 2020 کمک کند.

دوناروما: قطع کلین‌شیت‌ها می‌تواند به ایتالیا کمک کند

به گزارش "ورزش سه"،  شب گذشته ایتالیا موفق شد اتریش را در یک هشتم نهایی یورو 2020 با نتیجه 2-1 شکست دهد. فدریکو کیه‌زا و ماتئو پسینا از روی نیمکت به زمین آمدند تا در وقت های اضافی برای آتزوری گلزنی کنند. گل اتریش نیز در آخرین دقایق وقت های اضافی به ثمر رسید.

 

دوناروما پس از پیروزی گفت: "می دانستیم که بازی آسانی مخواهد بود. کارمان در نزدیک نگه داشتن بازی خوب بود، سخت تلاش کردیم و در نهایت به گل رسیدیم تا بازی از بن‌بست خارج شود و از آنجا به بعد کارمان آسان تر بود.

درست است که در انتها گل خوردیم اما در نهایت این ممکن است در ادامه مسیر به ما کمک کند."

 

1616678

 

آتزوری پیش از دریافت گل روی ضربه سر ساشا کالادزیچ در دقیقه 114 بازی، توانست که رکورد تاریخی کلین شیت را بشکند.

مارکو آناتوویچ، دیگر ستاره اتریش، در طول وقت معمول بازی موفق شد توپ را درون دروازه دوناروما جای دهد اما پس از یک انتظار طولانی VAR این گل را آفساید اعلام کرد.

 

دوناروما افزود: "من نگران بودم، بعد دیدم که VAR دارد گل را چک می کند و وقتی گل پذیرفته نداشت به شدت احساس خوشحالی کردم."

 

ورزشگاه ومبلی لندن در بازی دیشب ایتالیا و اتریش میزبان 22 هزار تماشاچی بود که اکثریت آنها را ایتالیایی ها تشکیل می دادند.

 

1616679

 

دوناروما گفت: " احساس فوق العاده ای است، ما برای اینکه بتوانیم در استادیوم مملو از تماشاگر در مقابل این هواداران بازی کنیم بسیار بی صبرانه منتظریم."

 

ایتالیا حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را امروز خواهد شناخت و این تیم باید برابر یکی از دو تیم بلژیک یا پرتغال بازی کند.

 

دوناروما اضافه کرد: "مهم نیست که با چه تیمی رو به رو می شویم، باید به بازی خودمان ادامه دهیم و همچنان پیش برویم."

 

 

 

دیدگاه‌ها