کد خبر : 1764385 | 07 تیر 1400 ساعت 00:24 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

قربانی: دقیقه ۹۳ سهل‌انگاری کردیم

مدافع نفت مسجدسلیمان اشتباه فردی خودشان را عامل از دست رفتن پیروزی مقابل پیکان می‌داند.

قربانی: دقیقه ۹۳ سهل‌انگاری کردیم

به گزارش "ورزش سه"، سیروان قربانی در خصوص از دست رفتن برتری نفت مسجدسلیمان در لحظات آخر دیدار با پیکان ابراز کرد: بازی را برده بودیم، اما متاسفانه در دقیقه ۹۳ گل تساوی را دریافت کردیم. خیلی خوب کار کرده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودیم. واقعا برای سه امتیاز وارد مسابقه شدیم و حتی به گل هم رسیدیم ولی بخاطر یک سهل‌انگاری و اشتباه خودمان گل خوردیم.

 

او ادامه داد: نتیجه را گرفته بودیم و گفتیم کار تمام است، اما یک مقدار در محوطه جریمه ما شلوغ شد، سهل‌انگاری کردیم و سه امتیاز را از دست دادیم، اما مطمئنا هفته آینده جبران می‌کنیم و در آبادان به برتری می‌رسیم.

 

مدافع نفت مسجدسلیمان در مورد قضاوت داور مسابقه با پیکان گفت: داور خیلی خوب و جوانی در این دیدار قضاوت کرد، اما در نیمه اول می‌توانست خیلی عصبی بود و می‌توانست با ما مهربانانه‌تر رفتار کند، اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی خوب سوت زد.

 

قربانی پیرامون شرایط نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تیم‌های نفتی همیشه و هر سال همین وضعیت را دارند و بازیکنان و مردم اعتراض می‌کنند، اما نمی‌توان کار خاصی کرد. بازیکن از همان ابتدا شرایط را می‌داند و درک می‌کند که در چه تیمی رفته و چه شرایطی دارند.

 

او یادآور شد: وضعیت خوب بوده، اما ما هم انتظار داریم شرایط بهتر باشد چون قرارداد بازیکنان ما نسبت به دیگر تیم‌ها پایین و نسبت به برخی باشگاه‌ها خیلی پایین است. شاید قرارداد ۱۰ بازیکن ما با قرارداد یک بازیکن در بالای جدول برابر باشد، اما وعده‌هایی به ما داده‌اند و هیئت مدیره هم تلاش کند تا این مشکلات برطرف شود.

دیدگاه‌ها