کد خبر : 1764412 | 07 تیر 1400 ساعت 09:49 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی برابر پرتغال؛

روبرتو مارتینز: بازی برابر پرتغال بزرگ‌ترین آزمون ما بود

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، معتقد است که انضباط کلید اصلی پیروزی شاگردانش برابر پرتغال بود.

روبرتو مارتینز: بازی برابر پرتغال بزرگ‌ترین آزمون ما بود

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز پس از حذف پرتغال معتقد است که بلژیک از سخت ترین امتحان ممکن برابر مدافع عنوان قهرمانی یورو برآمده و به یک چهارم نهایی راه یافته است.

گل خیره کننده تورگان هازارد در پایان نیمه اول بازی بلژیک را به مرحله بعد رساند هرچند شیاطین مجبور شدند در تمام دقایق نیمه دوم از دروازه خوددفاع کنند و البته بخت هم با آنها یار بود و در نهایت به برتری 1-0 برابر حریف دست یافتند.

 

1616927

 

مارتینز پس از این مسابقه گفت: "مسئله فقط این نبود که ما چقدر خوب می توانیم باشیم، مسئله این بود که ما چقدر خوب می توانیم با آنچه که پرتغال به بهترین شکل انجام می دهد، که انجام دادن دقیق همان کاری است که برای رسیدن به پیروزی به آن نیاز دارند، تطبیق بیابیم.

به همین دلیل است که آنها مدافعان عنوان قهرمانی یورو و قهرمان لیگ ملت های اروپا هستند. آنها تجربه باورنکردنی دارند و می دانند چگونه می توانند در لحظات حساس به حریف آسیب بزنند.

ما تمرکز باورنکردنی داشتیم و واقعاً خوب دفاع کردیم. یک گل بسیار خوب به ثمر رساندیم.

در نیمه دوم هرچه اوضاع بیشتر به سود پرتغال پیش می رفت، ما باید یک ذهنیت و روحیه فوق العاده از خود نشان می دادیم. همه چیز به منضبط بودن و دقت و زیرکی تاکتیکی برمی گشت.

 

1616984

 

ما هیچ وقت تمرکز خود را از دست ندادیم و لحظات واقعا سختی هم در بازی وجود داشت. با توجه به اینکه پرتغال به آن شکل تا پایان برای پیروزی فشار آورد، از این نتیجه فوق العاده راضی هستم.

این همان چیزی است که یک تیم برنده به آن نیاز دارد. ما از استعدادی که داریم آگاهیم اما همه عناصر دیگری که شما برای موفقیت به آنها نیاز دارید نیز امروز از طرف ما نشان داده شدند. برای ما این بزرگترین آزمون ممکن بود."

 

بلژیک اکنون جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 با ایتالیا بازی خواهد کرد.

 

پیش از بازی روز جمعه اما بلژیکی ها با اضطراب باید منتظر بمانند تا ببینند میزان آسیب دیدگی دو بازیکن کلیدیشان، کوین دی بروین و ادن هازارد، در چه حدی است.

دی بروین پس از اینکه در درگیری با ژوائو پالینیا از ناحیه مچ پا مصدوم شد، بخش اعظم نیمه دوم بازی را از دست داد و هازارد هم در پایان نیمه دوم دچار مصدومیت عضلانی شد.

 

1616983

 

مارتینز درباره مصدومیت این دو گفت: "ما 48 ساعت زمان نیاز داریم تا بفهمیم مصدومیت این دو در چه حدی است. به بلژیک برمی گردیم و فردا پای این دو بازیکن را اسکن می کنیم."

 

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیک، اما درباره مصدومیت هازارد گفت: "فکر می کنم یورو برای ادن تمام شد. او دیگر بازی نخواهد کرد."

 

دیدگاه‌ها