کد خبر : 1764495 | 07 تیر 1400 ساعت 14:51 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

قادری ساخت، جبیره گلزنی کرد

تعویض‌های تارتار، پیکان را نجات داد (عکس)

تعویض های مهدی تارتار در نیمه دوم نقش مهمی در به دست آمدن یک امتیاز برای پیکان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان تهران در شرایطی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رضایت داد که بازیکنان این تیم به خصوص در نیمه اول موقعیت های گلزنی زیادی داشتند و با بی دقتی آنها را از دست دادند.


در نیمه دوم دیدار پیکان و نفت مسجدسلیمان اما مهدی تارتار سرمربی خودروسازان که تیمش را برای برد و با آرایشی هجومی به زمین فرستاده بود، تلاش زیادی کرد تا بازیکنانش گل اول بازی را ببزند و پیروز شوند.


از این رو او تصمیم گرفت تغییراتی را در ترکیب پیکان ایجاد کند که به هجومی تر شدن تیمش اضافه شود. تارتار تعویض هایی را انجام داد تا تیمش به گل برسد اما روی یک ضربه کرنر در دقیقه 86 غافلگیر شد و نفت به گل رسید. بعد از این گل پیکان که دیگر سراپا حمله بود، با سیطره روی دروازه نفت در ثانیه های پایانی به گل تساوی رسید و یک امتیاز دشت کرد.

 

1617129

 

1617130

 


نکته مهم درگل تساوی پیکان مقابل نفت نقش تعویضی های این تیم بود. آرش قادری و رضا جبیره دو بازیکن تعویضی پیکان بودند که توانستند گل دوم را به ثمر برسانند. در دقیقه 3+90 ارسال روی دروازه نفت را آرش قادری با ضربه سر به دهانه دروازه فرستاد تا رضا جبیره با یک کنترل خوب و ضربه ای بی نقص توپ را از بین پاهای دروازه بان مسجدسلیمانی ها عبور بدهد و به گل تساوی تبدیل کند.


جبیره مهاجم پیکانی ها که توانایی های فنی اش را در خط حمله را بار دیگر نشان داده بود، بعد از این گل خوشحالی اش را با قادری و سایر هم تیمی‌هایش تقسیم کرد.

 

دیدگاه‌ها