کد خبر : 1764569 | 07 تیر 1400 ساعت 20:33 | 28.9K بازدید | 10 دیدگاه

استقلال یک دهه است مشکل مالی دارد

مددی: نمی‌روم چون می‌خواهم خدمت کنم

مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای به پرسشی درباره اینکه چرا در سمتش باقی مانده پاسخ داد.

مددی: نمی‌روم چون می‌خواهم خدمت کنم

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل استقلال طی روزها و هفته های گذشته مورد انتقادهای زیادی از سوی کادرفنی، بازیکنان و هواداران استقلال قرار گرفته است. در فضای مجازی این روزها بسیاری از هواداران استقلال خواهان جدایی مددی شده‌اند و حتی کار به جایی رسید که علی نامداری مشاور پیشین هیات مدیره استقلال و البته برخی مدیران سابق نیز علیه مددی مصاحبه کردند.


با این حال مددی همچنان در سمتش باقی مانده و کارش را جلو می‌برد. از این رو مددی امروز مصاحبه‌ای را درباره وضعیت استقلال انجام داد. خبرنگاران حاضر از مددی درباره اینکه چرا از مدیریت استقلال در این روزهای سخت کنار نمی‌رود، پرسیدند و او پاسخ جالبی داد. مددی در این باره گفت: «صندلی مدیریت استقلال، صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم خدمت هواداران واقعی هستم.»


وی ادامه داد: «حساب و کتاب باشگاه مشخص است و به زودی آنها را منتشر می‌کنم تا برای هر عزیزی آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار نادرست مطرح می‌کند، مشخص شود. باشگاه دارای چارت سازمانی و ذی‌حساب زیر نظر وزارت دارایی است. ورودی و خروجی‌ها مشخص است. هزینه‌ها هیچ موقع با درآمدها همخوانی نداشته و استقلال از این موضوع و سوء مدیریت و عدم درست هزینه ضربه خورده است.»


مدیرعامل استقلال همچنین گفت: « اینکه استقلال از بدهی رنج می‌برد، نشات گرفته از این است که درآمدها با هزینه‌ها همخوانی ندارد. باید بودجه مصوب داشته باشیم و بر اساس آن اقدام به هر کاری کنیم، به قول معروف اندازه گلیم‌مان پای‌مان را دراز کنیم.»


مددی درباره مشکلات مالی استقلال همچنین افزود: «مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و برای یکی دو سال گذشته نیست. استقلال در یک دهه اخیر از مشکلات مالی رنج برده است. اعضای هیئت مدیره جدید هم قسم شدند با همه توان‌شان مشکلات را به حداقل برسانند. این مشکلات زودگذر است و به زودی با ترزیق منابع مالی این مشکلات به پایان می‌رسد.»

دیدگاه‌ها