کد خبر : 1764654 | 08 تیر 1400 ساعت 09:48 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

اولین واکنش ستاره فرانسه به از دست دادن پنالتی؛

امباپه: از طرفداران بابت حمایت‌ها ممنونم

مهاجم تیم ملی فرانسه بعد از هدر دادن پنالتی سرنوشت سازی در بازی امشب، این اتفاقات را جزئی از ورزشی دانست که عاشقانه آن را دوست دارد.

امباپه: از طرفداران بابت حمایت‌ها ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فرانسه و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در پایان 120 دقیقه با نتیجه مساوی سه بر سه پایان رسید و برای تعیین برنده کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

هر دو تیم 4 پنالتی نخست خود را به گل تبدیل کردند. سوئیسی ها پنالتی شماره پنج خود را هم توسط مهمد گل کردند تا همه نگاه ها به سمت آخرین پنالتی فرانسه جلب شود؛ پنالتی که کیلیان امباپه پشت آن ایستاد.

 

در حالی هواداران فرانسه منتظر گل شدن پنالتی امباپه و کشیدن کار به ضربه ششم بودند، زومر با هوشیاری هر چه تمام تر، جهت ضربه مهاجم فرانسوی ها را به درستی تشخیص داده و آن را مهار کرد. این گونه بود که قهرمان جام جهانی 2018 از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 بازماند.

 

کیلیان امباپه در پایان بازی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: "غم و اندوه پس از این حذف بسیار زیاد است ، ما نتوانستیم به هدف خود برسیم. از این که پنالتی ام گل نشد خیلی متاسفم! من می خواستم به تیمم کمک کنم اما نتوانستم. بعد از این اتفاق بی شک خوابیدن برای من خیلی سخت خواهد بود. اما باید قبول کنیم که این اتفاقات جزئی از رشته ورزشی است که من عاشقانه آن را دوست دارم. من می دانم که شما هواداران ناامید شده اید ولی از حمایت های همیشگی تان تشکر می کنم. به تیم سوئیس هم بابت این پیروزی تبریک می گویم و برایشان در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت می کنم."

دیدگاه‌ها