کد خبر : 1764688 | 08 تیر 1400 ساعت 12:10 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

پس از حذف فرانسه از یورو 2020؛

حمایت فرانسوی‌ها از امباپه؛ با هم می‌بریم، با هم می‌بازیم

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسه، از امباپه دفاع کرد.

حمایت فرانسوی‌ها از امباپه؛ با هم می‌بریم، با هم می‌بازیم

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس، دروازه بان و کاپیتان فرانسه، پس از اینکه از دست دادن پنالتی امباپه برابر سوییس باعث حذف تیم ملی فرانسه از یورو 2020 شدف از هم تیمی خود دفاع و پشتیبانی کرد.

پس از اینکه 90 دقیقه بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید، دو تیم در وقت های اضافی نیز نتوانستند به گل برسند تا تکلیف برنده این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در ضربات پنالتی مشخص شود. سوییس همه ضربات خود را تبدیل به گل کرد و پنالتی امباپه را که زننده پنجمین و آخرین ضربه پنالتی فرانسه بود، دروازه بان سوییس دفع کرد تا قهرمان جهان خروجی شوکه کننده از این رقابت ها داشته باشد.

 

1617469

 

هوگو لوریس پس از بازی درباره امباپه گفت: "در فوتبال ما با هم پیروز می شویم و با هم شکست می خوریم. ما همگی مسئول حذف از یورو هستیم. این اتفاقی دردناک است و هیچکس وجود ندارد که بتوان انگشت اتهام را به سمت او گرفت. ما همه با هم برابر حریف جنگیدیم و هیچ بهانه ای وجود ندارد. باید بر قدرت تیم سوییس هم تاکید کنیم، آنها عالی بودند.

فکر می کنم که پشیمانی که امشب می توانیم داشته باشیم این است که وقتی 3-1 جلو بودیم می توانستیم بازی را بهتر اداره کنیم. نقطه قوت ما در گذشته این بود که قدرتمند و قوی باشیم و امشب ما به انها اجازه دادیم که در بازی باقی بمانند.

به جز این، ما تسلیم نشدیم. تا آخر آخر پیش رفتیم. حالا باید این درد و ناراحتی را هضم کنیم."

 

1617432

 

رافائل واران، مدافع فرانسه، نیز پس از مسابقه گفت: "این واقعا ناامیدی عظیمی است. ما در نیمه اول همه چیز را از دست دادیم. در نیمه دوم خوب واکنش نشان دادیم اما فضای زیادی در اختبار آنها قرار دادیم و توانستند که دوباره به بازی برگردند.

ما ناامید شده ایم. سخت است که بتوانیم این اتفاق را آنالیز کنیم. در همه چیز کمبود داشتیم.


استیصال و ناتوانی زیادی نسبت به کاری که می خواستیم انجام دهیم وجود داشت. ما واکنش خوبی نشان دادیم و در نیمه دوم نیز نکات مثبتی وجود داشت اما کافی نبود. سپس بازی به ضربات پنالتی رفت که مثل لاتاری است.

امشب بسیارسخت است. بیشتر ناامید کننده است. ما گروه خوبی از بازیکنان داریم، ذهنیت و روحیه خوبی داریم. ما این شکست را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. سرمان را بالا نگه می داریم. در رختکن همه بسیار ساکت خواهند بود. متأسفانه شکست امروز یورو را برای ما به پایان رساند. در حال حاضر چیز دیگری برای گفتن نیست. پذیرفتنش بسیار سخت است."

 

دیدگاه‌ها