کد خبر : 1764730 | 08 تیر 1400 ساعت 14:23 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مودریچ به شکست تلخ کرواسی از اسپانیا

کرواسی برابر اسپانیا از شکست 3-1 در وقت قانونی به تساوی 3-3 برگشت ولی در وقت های اضافه، قافیه را باخت.

واکنش مودریچ به شکست تلخ کرواسی از اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی شب گذشته در یک هشتم نهایی یورو 2020 برابر اسپانیا شکست خورد و از رقابت ها کنار رفت. در این بازی کرواسی نمایشی جانانه داشت و در حالی که تا دقیقه 85 با نتیجه 3-1 عقب بود، توانست دو گل بزند و کار را به 2 وقت اضافه بکشاند.

اسپانیا در 2 وقت اضافه 15دقیقه ای توانست دو گل دیگر بزند و در نهایت 5-3 برنده بازی شود. به این ترتیب بازگشت کروات ها بی اثر شد.

 

 

1617274

 

 

لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی که این آخرین حضورش در رقابت های یورو محسوب می شد، در پایان مسابقه گفت:«بازی واقعا سختی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی بود. گل اول ما تصادفی بود و در ادامه اسپانیا بهتر کار کرد و تا دقیقه 60 سه گل به ما زد. خیلی بیش از اندازه در زمین خودمان حبس شده بودیم و اجازه می دادیم اسپانیا هر کاری می خواهد، انجام بدهد.»

 

 

1612972

 

 

مودریچ ادامه داد:« وقتی از زمین مان خارج شدیم، بازی را در دست گرفتیم و توانستیم شانس های گلزنی خلق کنیم. با زدن دو گل و به تساوی کشاندن بازی شخصیت تیمی مان را نشان دادیم. در شروع وقت اضافه اول، اسپانیا را در مشت مان داشتیم ولی وقتی دو موقعیت خوب مان را از دست دادیم، همه چیز دشوار شد و اسپانیا با استفاده از موقعیت هایش توانست پیروز شود. دیگر انرژی و رمقی برای جبران نمانده بود و توان بازگشت نداشتیم.»

 

دیدگاه‌ها