کد خبر : 1764955 | 09 تیر 1400 ساعت 16:37 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

تمرینات اختصاصی برای رساندن دیاباته به دربی

شیخ دیاباته این روزها به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برگردد.

تمرینات اختصاصی برای رساندن دیاباته به دربی

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم مالیایی استقلال بعد از مدت ها دوری از تمرینات و مسابقات بالاخره به ایران برگشت و از روز گذشته کارش را با‌ابی پوشان شروع کرده است. دیاباته اما به دلیل بیش از یکماه غیبت در تمرینات از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد و فعلا در لیست آبی ها برای بازی ها قرار نمی‌گیرد.


از سوی دیگر مسئولان استقلال در حال رایزنی با دیاباته و مدیربرنامه هایش هستند تا بتوانند متمم جدیدی را به قرارداد او اضافه کنند تا این بازیکن تا پایان فصل در جمع آبی ها بماند.


قرارداد دیاباته با استقلال امروز 9 تیرماه به پایان می‌رسد و استقلال برای آنکه بتواند از او در بازی های بعدی استفاده کند،‌باید این متمم را به قراردادش اضافه کند.


مساله اصلی اما برای کادرفنی وضعیت جسمانی این ستاره مالیایی است. دیاباته این روزها در بازگشت به ایران به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز و سایر اعضای کادرفنی کارش را جلو می‌برد. کادرفنی استقلال در نظر دارد فعلا از دیاباته استفاده نکند تا این بازیکن بتواند با تمرینات اختصاصی شرایط حضور در مسابقات را به دست آورد.


اولویت اصلی کادرفنی برای دیاباته این است که او تا دربی پایتخت در یک چهارم نهایی جام حذفی آماده شود و حالا برنامه های خاصی نیز برای آماده سازی او در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها