کد خبر : 1764967 | 09 تیر 1400 ساعت 17:40 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

تاکید فدراسیون فوتبال اسپانیا

با رد درخواست بارسا؛ پدری به المپیک می‌رود

علی رغم مخالفت باشگاه بارسلونا پدری گونزالس باید با تیم المپیک اسپانیا راهی بازی های توکیو شود.

با رد درخواست بارسا؛ پدری به المپیک می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیز دلا فوئنته سرمربی تیم المپیک اسپانیا اسامی 22 بازیکن را برای حضور در المپیک 2020 توکیو اعلام کرد که در میان شان نام شش بازیکن تیم ملی اسپانیا نیز دیده می شد. بازیکنانی که در یورو 2020 مشغول بازی هستند و در بدبینانه ترین حالت، تا روز جمعه نیز درگیر این رقابت ها خواهند بود. در میان این شش بازیکن، نام پدری و اریک گارسیا از بارسلونا هم دیده می شد.

 

 

1617564

 

 

اریک گارسیا فصل گذشته در سیتی بازی می کرد و تنها 12 بار برای این تیم به میدان رفت ولی پدری گونزالس تقریبا تمامی بازی های بارسا در لالیگا را در میدان بود به طوری که رونالد کومان در بازی هفته پایانی که تشریفاتی بود، به وی استراحت داد.

باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بود تا نام پدری از فهرست تیم المپیک حذف شود ولی امروز با این خواسته مخالفت شد تا پدری مجبور به همراهی تیم المپیک اسپانیا شود.

 

 

1612257

 

 

بازی های فوتبال المپیک بین 31 تیر تا 16 مرداد برگزار خواهد شد و اسپانیا با مصر، آرژانتین و استرالیا هم گروه است. پدری اگر اسپانیا به فینال یورو 2020 صعود کند، تا 10 روز دیگر نیز باید این تیم را همراهی کند و پس از چند روز استراحت باید به تیم المپیک برود.

با پایان رقابت های المپیک نیز خیلی زود لالیگا شروع خواهد شد و به این ترتیب پدری فرصت چندانی برای تعطیلات تابستانی نخواهد داشت. او قطعا تمرینات پیش فصل را هم از دست می دهد.

 

دیدگاه‌ها