کد خبر : 1765018 | 09 تیر 1400 ساعت 20:40 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

خشم قلعه‌نویی اینبار علیه آقاجان‌پور

در دقیقه 35 مسابقه سرمربی تیم فوتبال گل گهر بازیکنی که منجر به خطای پنالتی شده بود را از زمین بیرون کشید.

خشم قلعه‌نویی اینبار علیه آقاجان‌پور 

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار گل گهر و پرسپولیس در شرایطی در حال خاتمه است که آبی پوشان سیرجانی ابتدا با 2 گل از مهدی ترابی که اولی از روی نقطه پنالتی به دست آمد، عقب افتادند و سپس در ادامه یونس شاکری در دقیقه 39 دروازه حامد لک را باز کرد تا اختلاف به حداقل برسد و شاگردان امیرقلعه نویی امیدواری زیادی برای جبران نتیجه در نیمه دوم داشته باشند.


اما مهم ترین اتفاق بازی در نیمه اول پنالتی ای بود که اشکان خورشیدی پس از برخورد محمد آقاجان پور و امید عالیشاه اعلام کرد. در این صحنه پس از اینکه مدافع راست تیم گل گهر تعادل خود را از دست داد، روی بازیکن پرسپولیس خراب شد و داور مسابقه بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.


امیرقلعه نویی که از عملکرد مدافع تیمش ناراحت شده بود، در ادامه و در دقیقه 32 تصمیمی به تعویض این بازیکن با بهنام برزای گرفت تا آقاجان پور جوان هم به نوعی چند روز پس از بازی برابر استقلال، به سرنوشت علیرضا ابراهیمی مدافع باتجربه تیم دچار شود.


ابراهیمی به همین دلیل در مصاف با پرسپولیس در فهرست گل گهر دیده نمی شود و باید دید پس از پایان بازی و در بازی های باقی مانده چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن و همینطور آقاجان پور خواهد بود.

دیدگاه‌ها