کد خبر : 1765078 | 09 تیر 1400 ساعت 23:56 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی رسمی از دیاباته پس از 38 روز (عکس)

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال پس از 38 روز غیبت، بالاخره در تمرینات این تیم آفتابی شد.

رونمایی رسمی از دیاباته پس از 38 روز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک، عصر روز چهارشنبه برگزار شد و بازیکنان پس از مرور کارهای تاکتیکی، آخرین نکات فنی را زیر نظر فرهاد مجیدی و سایر اعضای کادرفنی مرور کردند تا در دیدار روز پنج شنبه به مصاف میزبان خود بروند.


شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که پس از تعطیلات لیگ راهی تعطیلات شد و برای حضور در ایران با مشکلات عجیب و غریبی روبرو شد، سرانجام روز سه شنبه موفق شد وارد تهران شود و در آخرین جلسه تمرینی نیز حضور داشت.


دیاباته که مدت زیادی را از حضور در میادین به دور بوده، آخرین بار در دربی برگشت مقابل پرسپولیس به میدان رفت. او همچنین پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان و در آخرین جلسه تمرینی پیش از آن بازی نیز به محل تمرین تیمش رفت ولی نتوانست استقلال را در سفر به آبادان همراهی کند.


پس از آن جلسه تمرینی بود که دیاباته راهی تعطیلات شد و اکنون پس از گذشت 38 روز دوباره در مجموعه ورزشی انقلاب آفتابی شد و زیر نظر کادرفنی به انجام تمرینات آماده سازی خود مشغول شد.


البته دیاباته به دلیل دوری طولانی مدت از میادین نمی تواند در بازی با آلومینیوم تیمش را همراهی کند و فرهاد مجیدی قصد دارد با انجام تمرینات فشرده و اختصاصی، آقای گل فصل قبل را به مرز آمادگی برساند تا در بازی های بعدی بخصوص شهرآورد جام حذفی، عصای دست او شود. بازیکنی که دیدارهای زیادی را در این فصل از دست داد و هواداران استقلال امیدوارند او حداقل در بازی های باقیمانده بتواند برای تیمش مثمر ثمر واقع شود.

 

1618207

 

1618208

 

1618210

 

1618211

دیدگاه‌ها