کد خبر : 1765409 | 11 تیر 1400 ساعت 16:36 | 28.3K بازدید | 7 دیدگاه

پایان کار تونی در مانشافت

تونی کروس از بازی های ملی خداحافظی کرد

تونی کروس ستاره تیم ملی آلمان و رئال رسما از بازی های ملی اعلام بازنشستگی کرد.

تونی کروس از بازی های ملی خداحافظی کرد

به گزارش ورزش سه، سه روز پیش در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 دو تیم آلمان و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند و در نهایت شب تلخی برای فوتبال آلمان رقم خورد و این تیم با شکست 2-0 حذف شد.

طبق گفته بیلد این بازی آخرین مسابقه تونی کروس با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان بود و همین اتفاق نیز رخ داد و او امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام خود تایید کرد که از بازی های ملی خداحافظی کرده است.

 

 

1618777

 

 

کروس در اینستاگرام خود نوشت:« 106 بار برای آلمان بازی کردم و دیگر خبری از بازی بعدی نخواهد بود. خیلی دوست داشتم و همه توانم را هم گذاشتم تا این رقم به 109 بازی ملی برسد، اینکه بتوانیم قهرمان یورو 2020 شویم و یک جام دیگر به افتخارات ملی ام اضافه شود.

مدت ها بود تصمیم گرفته بودم بعد از این تورنمنت از بازی های ملی خداحافظی کنم و برایم مشخص بود که در جام جهانی 2022 حاضر نخواهم بود.

ابتدا اینکه می خواهم در سال های پیش رو تمام تمرکزم روی رسیدن به اهدافم در رئال مادرید باشد. از حالا فرصت بیشتری برای استراحت نیز خواهم داشت. فرصتی که در 11 سال گذشته به دلیل بازی های ملی نداشتم. در ضمن به عنوان یک همسر و پدر دوست دارم زمان بیشتری را کنار همسرم و سه فرزندم باشم.

 

 

1618779

 

 

پوشیدن پیراهن تیم ملی در این همه سال برایم افتخار بزرگی بود و به آن با همه وجود افتخار می کنم. ممنون از تمام هوادارانی که همواره حامی من بودند و با تشویق های شان انرژی دادند. همچنین ممنون از همه منتقدانی که به من انگیزه مضاعف دادند.

همچنین در پایان باید از یوآخیم لوو سرمربی ام در تیم ملی تشکر کنم. او مرا به بازیکن ملی و قهرمان جهان تبدیل کرد و به من همواره اعتماد داشت. باهم تاریخی پرافتخار را برای آلمان نوشتیم. بازی برای تیم ملی برایم افتخار بود و برای هانسی فلیک سرمربی بعدی آرزوی موفقیت دارم.»

 

 

دیدگاه‌ها