کد خبر : 1765584 | 12 تیر 1400 ساعت 13:27 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

پادوانی: استقلال من را رها کرده است

لئوناردو پادوانی بازیکن پیشین استقلال از مسئولین این باشگاه گلایه کرد.

پادوانی: استقلال من را رها کرده است

به گزارش "ورزش سه"، وقتی پادوانی در بازی با فولاد خوزستان در برخوردی که با بازیکن خودی داشت با گردن به زمین برخورد کرد، هیچکس فکر نمی‌کرد آن بازی آخرین مسابقه عمرش شود و این بازیکن دوست داشتنی به چنین مصدومیت نخاعی سختی دچار شود. پادوانی در برنامه‌ای تلوزیونی به گفت و گو پرداخت که آن را می‌خوانید.


او در ابتدای حرف هایش گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم با مردم ایران رو در رو صحبت کنم. در این سال اخیر به خاطر کووید در خانه می‌مانم چون جزو گروه های حساس هستم. درمانم  بیشتر فیزیوتراپی است به خاطر مشکلات نخاعی ام. کار زیادی نمی‌توانم انجام بدهم.

 

او از باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت: استقلال من را رها کرد و هنوز هم من را رها کرده است. دیدند که در زمین چه اتفاقی برای من افتاد و انتظار بیشتری از آن ها داشتم. امیدوارم استقلال این زندگی مرا ببیند و به من کمک کند. از وقتی از ایران رفتم سراغی از من نگرفتند. من به فیفا شکایت کردم ولی تا امروز هیچ پولی به من ندادند از قراردادی که باقی مانده بود. اتفاقی که افتاد و هنگام مصدومیت من، مرا درست بیرون نیاوردند و زندگی من امروز به صندلی چرخدار محدود شده است. من شانس دوباره فوتبال بازی کردن را از دست دادم. در شرایطی که برایم به وجود آمد و تحقیق کردم بازیکنان مثل من یا فوت میکنند یا فلج میشوند. در یورو دیدید بازیکنی که زمین افتاد و طرز کمک های اولیه به او چطور بود و این مسئله چقدر مهم است.

 

او اضافه کرد: طی سی سال چهل سال آینده زنده هستم مخارجم برای صندلی چرخدار و دارو و درمان زیاد است و برای من کار پیدا کردن خیلی سخت خواهد بود. اولین موردی که در فیفا و کاس بوده من هستم و نمی‌دانم چه رایی صادر خواهد شد.

 

او در پایان گفت: تا امروز هواداران به من پیغام می‌دهند و شرایطم را جویا می‌شوند و به خاطر کارهایی که مدیریت برای من انجام نداد ناراحت هستند. امیدوارم بعد از شرایط کرونا یک روز دوباره به ایران بیایم.

دیدگاه‌ها