کد خبر : 1765960 | 14 تیر 1400 ساعت 12:51 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

بازی‌های ملی‌ام را می‌دهم تا برای این انگلیس بازی کنم!

پیتر کراوچ، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، می گوید که حاضر است از تمام بازی‌هایش با پیراهن تیم ملی انگلیس بگذرد تا این هفته با این تیم در نیمه نهایی بازی کند.

بازی‌های ملی‌ام را می‌دهم تا برای این انگلیس بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ در یادداشتی که در دیلی میل منتشر کرده است فاش ساخته که در روزهای گذشته بازدیدی از سنت جورج پارک، محل اردوی تیم ملی انگلیس داشته است. او که در این بازدید با تعدادی از بازیکنان انگلیس از جمله دکلان رایس و جوردن هندرسون صحبت کرده است می گوید که پس از این دیدار احساس حسرت و حتی حسادت کرده است.

 

1619599

 

کراوچ در یادداشت خود نوشته: "من 42 بازی با پیراهن تیم ملی دارم و همه آن بازی ها به شدت برایم ارزشمند هستند اما همه را در یک چشم بر هم زدن می بخشم تا این هفته بتوانم فقط دو بازی ملی با این تیم داشته باشم!

برای این بازیکنان عجب لحظه ای است. برایاین کشور عجب لحظه ای است. زندگی من در فوتبال همیشه حول انگلستان بوده و من دارم رقابت های یورو 2020 را با همان سرخوشی که از کودکی داشتم تجربه می کنم. اصلا نمی توانم تصور کنم اگر اوضاع به همان شکلی پیش رود که امیدواریم، چه حالی خواهیم داشت.

 

1619601

 

فکر نمی کنم که هیچ کشوری در جهان وجود داشته باشد که هواداران تیم ملی اش به اندازه ما بخواهند که جام ببرند. به همه آن بازیکنانی فکر کنید که ما از سال 1966 پرورش دادیم و به تورنمنت های بزرگ رفتند و ناکام برگشتند.

من آن یاس و ناامیدی که شما تجربه کردید را خیلی خوب می شناسم چرا که یکی از آنهایی بودم که مقصر آن یاس بود.

دیدن این شور و شوق و تقسیم کردن آن با دیگران برای من چیز جدیدی است. شاید بگوید من به جام جهانی 2006 رفتم و وقتی هواداران بیرون هتل ما در فراکفورت قبل از بازی جمع شدند، طعم آن را چشیده ام، اما وقتی بازیکن هستی، نمی توانی به تمامی طعم این شور و هیجان را بچشی."

 

1619602

 

کراوچ در بخشی دیگر از یادداشت خود می گوید: " با روشی که گرت ساوت گیت اردوی تیم خود را اداره می کند، امکان پرت شدن حواس هیچ عضوی از تیم وجود ندارد، اما برای همه آنها مهم است بدانند چه شادمانی و شعفی را برای ما به ارمغان آورده اند.

با وجود تمام بازیکنان برجسته ای که در طول دهه ها تولید کرده ایم، ممکن است این پسرها بهترین بازیکنان تاریخ ما باشند.

یکی از مواردی که من از بچه ها در طول مصاحبه پرسیدم این بود که اگر در مسابقات گل بزنند شادی پس از گل مشهوری را تکرار خواهند کرد؟ دکلان قول داده است که اگر بتواند توپ را به تور بچسباند نسخه خود از "ربات" را انجام خواهد داد و با آن ضربه در برابر اوکراین واقعا فکر کردم که ما این صحنه را خواهیم دید.

 

1619603

 

هر چند وقتی از جوردن در این باره پرسیدم، او فقط خندید. من در اعماق وجود خود می دانستم که او هرگز کسی نخواهد بود که یک شادی پس از گل از پیش آماده را برگزار می کند و او به من گفت که اگر بالاخره موفق به گلزنی برای انگلیس بشود ، تنها توانایی فریاد زدن را خواهد داشت.

و او روی حرفش هم ماند و این درست همان چیزی بود که روز شنبه در رم اتفاق افتاد و من با دیدن آن روی ابرها بودم."

 

کراوچ ادامه می دهد: " آنها تیمی هستند که می توانیم به آنها افتخار کنیم و شانسی باشکوه دارند تا اطمینان حاصل کنند این مسابقات برای همیشه در تاریخ به یادگار بماند. ما اغلب در مورد 1990 و 1996 صحبت می کنیم اما همه ناکامی ها و ناامیدی های دیگر را از حافظه خود حذف و فراموش کرده ایم.

 

1619600

 

انگلیس در یورو 1988 و 1992 حتی در یک بازی برنده نشد. ما در مرحله گروهی حذف شدیم. در سال 2000 هم همینطور.

درباره آخرین تورنمنت در فرانسه چه به یاد دارید جز اینکه برابر ایسلند شکست خوردیم؟

اما در اینجا این تیم را با هدایت ساوت گیت داریم که در آستانه فتح چیزی شگفت انگیز قرار دارند. سوار شدن بر این موجی که آنها ایجاد کرده اند باورنکردنی است و در بازی نیمه نهایی برابر دانمارک همه ما از هیجان و اشتیاق تبدار خواهیم بود.

 

همه ما پشت سر شما هستیم، بروید و نام خود را در تاریخ ثبت کنید."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها