کد خبر : 1766038 | 14 تیر 1400 ساعت 18:05 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

تکلیف نیمکت تیم ملی بلژیک مشخص شد

فدراسیون فوتبال بلژیک قصد دارد به همکاری خود با روبرتو مارتینز ادامه بدهد.

تکلیف نیمکت تیم ملی بلژیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک پس از شکست 2-1 مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی با تورنمنت یورو 2020 وداع کرد و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال برکناری روبرتو مارتینز مطرح شده است. نسل فوق العاده بلژیک در سال های اخیر موفق به کسب دستاورد خیلی بزرگی نشده و مهم ترین موفقیت آنها را می توان قرار گرفتن در رتبه سوم جام جهانی 2018 در روسیه قلمداد کرد.

 

1618097

 

اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال بلژیک برنامه ای در خصوص تغییر کادر فنی ندارد و روبرتو مارتینز سمت فعلی خود را حفظ خواهد کرد. پیتر بوسارت، مدیر اجرایی بلژیک در این خصوص به خبرنگاران گفت: "از امروز ما برنامه آماده سازی خود برای بازی های سپتامبر و اوکتبر را آغاز می کنیم. روبرتو مارتینز نیز همچنان سرمربی بلژیک خواهد بود. جلسه ای رسمی در این خصوص برگزار نشده، اما دلیلی برای تغییر کادر فنی فعلی تیم وجود ندارد. من احساس نمی کنم که او قصد کناره گیری داشته باشد و در حال حاضر مشکلی برای ادامه کار روبرتو مارتینز وجود ندارد."

 

کار این تیم در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر آغاز شده و تا اینجا تیم ملی بلژیک از سه بازی ابتدایی خود هفت امتیاز گرفته است. همچنین روبرتو مارتینز در ماه می سال 2020 قراردادی جدید تا پایان جام جهانی 2022 امضا کرده است.

دیدگاه‌ها